بازیکن ملی پوش به چین می رود

علی عابدین بازیکن لژیونر فوتسال  کشورمان پس از ۴ فصل بازی در تیم واموس اندونزی، قراردادش با این تیم به پایان رسیده و مسئولان این باشگاه هم صحبتی با او درباره تمدید قرارداد انجام نداده اند. به همین دلیل عابدین تصمیم گرفته که از این تیم اندونزیایی جدا شود و در کشور دیگری بازی کند. به گفته عابدین او از لیگ‌های چین، مالزی و عراق پیشنهاداتی را دریافت کرده و در حال بررسی و تحقیق درباره آن تیم‌ها است.

اخبار ورزشی- شنیده‌ها حاکی از آن است که او در این مدت چندین بار با مسئولان تیم فوتسال شنزن چین مذاکراتی را انجام داده تا در صورت توافق بتواند فصل بعد را در این تیم بازی کند. با توجه به این که شیوع ویروس کرونا در کشور چین تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا کرده، این احتمال وجود دارد که علی عابدین تصمیم بگیرد که فصل بعد در تیم شنزن که یکی از تیم‌های پر قدرت آسیا به شمار می‌رود، بازی کند.

تیم فوتسال شنزن چین پیش از این موفق شده بود احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدمت بگیرد و اگر عابدین هم با این تیم قرارداد امضا کند، در آن صورت این تیم با ۲ بازیکن ایرانی خود وارد مسابقات خواهد شد. همچنین قدرت بهادری دیگر بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در کارنامه خود سابقه بازی در تیم شنزن را دارد و پس از آن که قراردادش با این باشگاه به پایان رسید از این تیم جدا شد و اکنون در تیم فرش آرا مشهد بازی می‌کند.