استعفای «محمد بنا» تکذیب شد

به دنبال مطرح شدن چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی غلامرضا محمدی در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون کشتی به صورت رسمی مخالفت خود را به برخی جزئیات اعلام کرد، اما محمد بنا با سکوتی که داشت و متعاقب آن پیامی که در فضای مجازی با این مضمون که «آمدن دلیل می‌خواهد، ماندن بهانه و رفتن هیچکدام» به اشتراک گذاشت مخالفت خود را به صورت غیر رسمی اعلام نمود و همین موضوع، شایعاتی را مبنی به جدایی او از سرمربیگری تیم ملی بوجود آورد.

اخبار ورزشی- بر همین اساس محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه این شایعات درست است گفت: به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. محمد بنا جزو سرمایه‌های کشتی است و همچنان در خدمت تیم ملی خواهد بود.

وی تصریح کرد: به زودی در جلسه‌ای که با محمد بنا خواهیم داشت در خصوص مباحث پیرامون کشتی فرنگی بحث و تبادل نظر صورت می گیرد تا در نهایت به یک جمع بندی کلی برسیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هنوز چرخه انتخابی تیم ملی کشتی نهایی نشده و ما پس جلسات کارشناسی بیشتر با افراد اهل فن و البته نظر سرمربیان تیم‌های ملی آن را به صورت رسمی ابلاغ خواهیم کرد.

امامی در تاکید کرد: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی معتقد است باید در قانون‌گذاری تامل شود، اما در اجرای آن باید سرعت به خرج داد.