نامه چند باشگاه‌ برای تعطیلی فوتبال

ماجرای تعطیلی یا ادامه مسابقات فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته بحث داغ این حوزه پرمخاطب بوده است. در اینباره سازمان لیگ برنامه ریزی‌های لازم برای شروع مسابقات را انجام داده اما ستاد مبارزه با کرونا مخالف شروع تمرینات به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران است.

اخبار ورزشی- از این رو بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری نیز به دنبال تعطیلی مسابقات هستند ولی تاکنون سازمان لیگ خواسته آنها را برنتابیده است. در این باره بسیاری از باشگاه‌ها با ارسال‌ نامه‌هایی به سازمان خواهان تعطیلی مسابقات شدند. همچنین برخی باشگاه‌ها نامه ای مشترک به سازمان لیگ و فدراسیون نوشتند که آنها باید برای شروع مسابقات تضمین بدهند هیچ کدام از اعضای تیم ها کرونا نمی‌گیرند و بعد بازی‌ها را شروع کنند.

از این رو تعداد زیادی از باشگاه ها مخالف ادامه لیگ برتر هستند وحالا به نظر می رسدحتی اگر فدراسیون نشینان بتوانند مجوز ستاد مبارزه با کرونا را برای شروع تمرینات و مسابقات بگیرند، دردسرهای جدیدی با باشگاه‌های شاغل در لیگ برتر خواهند داشت تا بتوانند مسئولان و مربیان و بازیکنان را متقاعد به شروع تمرینات کنند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

گفتنی است؛ نامه باشگاه‌ها به سازمان لیگ نزد "ورزش سه" محفوظ است.