حواشی نشست خبری امروز مدیران باشگاه پرسپولیس+ عکس

بعد از ظهر امروز در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس نشست خبری مربوط به عقد قرارداد کارگزاری بین این باشگاه و شرکت آتیه‌پرداز برگزار شد که طی آن مهدی رسول‌پناه  سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه  رغبتی عضو هیأت مدیره این باشگاه و همچنین خواجوند مدیر حقوقی باشگاه و جلیل‌وند مدیرعامل شرکت آتیه‌پرداز توضیحاتی در خصوص عقد این قرارداد به اصحاب رسانه ارائه کردند.

اخبار ورزشی- در حالی که با اعلام قبلی قرار بود این کنفرانس در ساعت 14 آغاز شود اما با حدود 15 دقیقه تأخیر مسؤولان باشگاه و شرکت آتیه‌پرداز صحبت‌هایشان را آغاز کردند. 

*پیش از آغاز کنفرانس خبری اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرد به دلیل کمبود جا نمی‌توان فاصله اجتماعی را رعایت کرد  و از آنها خواهش کرد که صندلی‌ها را به صورت یک در میان عقب بکشند.

* پس از معطلی چند دقیقه ای در خیابان و به محض ورود مسئولان باشگاه و مدیرعامل کارگزار مالی بین خبرنگاران ماسک پخش شد.

* فضای کوچک سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس به نوعی ظرفیت حضور خبرنگاران را نداشت و آنها با وجود سفارش‌ها و توصیه‌هایی که در این روزها می‌شود کنار هم به صورت فشرده نشستند.

* پس از پایان این کنفرانس خبری مهدی رسول‌پناه به همراه خواجوند و رغبتی راهی جلسه خصوصی‌سازی در وزارت ورزش شدند.

* سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان برگزاری کنفرانس در پاسخ به دلیل غیبت هاشمی که شائبه اختلاف در هیأت مدیره را بیشتر می‌کند عنوان کرد او به دلیل کمبود جا به این کنفرانس نیامد!

* در جریان برگزاری کنفرانس یکی از خبرنگاران به مصاحبه امروز صبح  سرپرست باشگاه پرسپولیس با رادیو تهران اعتراض کرد و آن را حرکت غیرحرفه‌ای پیش از برگزاری کنفرانس خبری اعلام کرد.