خط ونشان مورینیو برای گواردیولا و لمپارد

ژوزه مورینیو بی تاب از سرگیری لیگ برتر انگلیس است و پیغام روشنی هم برای مخالفان بازگشت فوتبال دارد.

اخبار ورزشی- از شبنه پیش رو بوندسلیگای آلمان از سر گرفته خواهد شد؛ در حالی که شروع مجدد فوتبال در انگلیس، هنوز نامشخص است.

هرچند بوریس جانسون نخست وزیر انگلیسT چند روز پیش به از سرگیری فوتبال و دیگر فعالیت های ورزشی حرفه ای از اول ژوئن(12 خرداد) چراغ سبز نشان داد اما چند تیم لیگ برتری و مربیان شان معتقدند که شروع مجدد فوتبال از این تاریخ، بسیار زود است و بهتر است اگر قرار به از سر گیری لیگ است این قضیه به اواخر ماه ژوئن موکول شود. بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و دنی رز نیز مخالف شروع لیگ در شرایط کرونایی هستند.

امروز در نشست بین مسئولان تیم های لیگ برتر انگلیس و سران اتحادیه فوتبال و لیگ برتر این کشور قرار است در مورد جزئیات بازگشت تیم ها به تمرینات و زمان از سرگیری لیگ تصمیم گیری شود.

اخیرا مربیان تیم های لیگ برتر نیز نشستی آنلاین داشتند و در مورد شروع مجدد فوتبال گفت و گو کردند. طبق ادعای میرر، در این جلسه، پپ گواردیولا ، فرانک لمپارد، نایجل پیرسون(مربی واتفورد) و گراهام پاتر(سرمربی برایتون) مخالفت خود با از سرگیری زود هنگام لیگ را اعلام کردند اما ژوزه مورینیو در کنار کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ، مشتاق بودند تا هر چه زودتر لیگ از سرگرفته شود.

میرر فاش کرده است که مورینیو در این نشست به مخالفان شروع لیگ، پیغام روشنی فرستاده است:« اگر دوست ندارید فوتبال در انگلیس شروع شود، در خانه بمانید و بوندسلیگا را تماشا کنید.»

آقای خاص در این رابطه به میرر گفت:« فکر نمی کنم موضع من در نشست مربیان در رسانه ها منصفانه بازتاب داده شده باشد. من درخواست هیچ تاخیری در شروع لیگ نداشتم. دوست دارم تیمم را تمرین بدهم و بی تاب از سرگیری لیگ برتر هستم. دوست دارم حالا که بوندسلیگا در حال شروع شدن است و کشورهای دیگر نیز برنامه ریزی برای از سرگیری را آغاز کرده اند، ما در انگلیس هم به شکلی جدی تر به شروع مجدد لیگ فکر کنیم البته با رعایت همه پروتوکل ها تا سلامتی بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران برگزاری یک مسابقه، به خطر نیفتد.»

مورینیو ادامه داد:« از اینکه بازیکنانم در بهترین فرم بدنی به سر می برند، بی نهایت خوشحالم و احساس غرور می کنم. آنها در خانه تمامی تمرینات لازم را با عشق و علاقه انجام داده اند و از لحاظ بدنی مشکلی ندارند. در کمپ تمرینی نیز همه چیز مهیاست تا بازیکنان با رعایت دستورالعمل های اتحادیه فوتبال، کار را شروع کنند. تک تک بازیکنانم دستورات تمرینی من را به خوبی انجام داده اند و ما منتظر کسب مجوز برای شروع تمرین در دسته های کوچک هستیم. دستور العملی که کاملا مورد حمایت من قرار دارد.»