به گزارش افکارنیوز ،احمد رسولینژاد در گفتگو بامهر، در خصوص جلسه عصر سه شنبه هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست محور اصلی صحبتهای ما در خصوص راههای تامین منابع مالی برای هزینههای فصل آینده تیم بود تا بتوانیم با دست پر به استقبال فصل جدید برویم. در حال حاضر مهمترین چیز برای ما این است که در فصل آینده دغدغه مالی نداشته باشیم از جمله در فصل نقل و انتقالات.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: بررسی بازی‌ها و نتایج اخیر تیم استقلال، رسیدن به این جمع بندی که کادر فنی در پنج هفته باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر باید با قدرت به کار خود ادامه دهد نیز جزو محورهای اصلی دیگر نشست عصر روز گذشته هیئت مدیره باشگاه بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فتح الله زاده فصل آینده نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش ادامه خواهد داد یا کناره گیری خواهد کرد، اظهار داشت: فتح الله زاده از دو ماه قبل به من گفته بود که بیشتر دوست دارد به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خدمت این باشگاه باشد و شخص دیگری بیاید و مسئولیت مدیرعاملی را برعهده بگیرد، ما نیز در آن زمان به وی گفتیم که در حال حاضر مطرح شدن این موضوع به صلاح استقلال نیست و باید در پایان فصل با فرصت بیشتری این موضوع را بررسی کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور قریب به عنوان جایگزین فتح الله زاده، تاکید کرد: صحبت‌هایی که در خصوص مذاکره وزیر ورزش و جوانان با قریب در این خصوص مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد و خود وزیر نیز قصد ورود به چنین مسائلی را ندارد.

وی تاکید کرد: اگر در این خصوص موردی باشد وزیر این موضوع را به من که هم معاون ایشان و هم رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال هستم می‌گوید و مطالبی که حتی در خصوص مذاکره من با قریب در شرایط فعلی مطرح می‌شود کذب محض است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: البته با توجه به صحبت‌هایی که فتح الله زاده در خصوص کناره گیری خود می‌کند، ما ابتدا در پایان فصل سعی خود را می‌کنیم تا وی را متقاعد کنیم به مسئولیت خود به عنوان مدیرعامل استقلال ادامه دهد و اگر در این خصوص موفق نشویم باید بلافاصله به فکر مدیرعامل جدید باشیم. در حال حاضر ما از فتح الله زاده خواسته‌ایم با قدرت به کار خود ادامه دهند تا پس از اتمام فصل در این مورد تصمیم گیری کنیم.

رسولی نژاد تاکید کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا فرزامی و زرینچه بدون آنکه در کار کادر فنی تیم دخالت کنند به بررسی دقیق وضعیت تیم پرداخته و نقطه نظرات فنی خود را در جلسات بعدی هیئت مدیره مطرح کنند تا بتوانیم فصل َآینده شاهد استقلال به مراتب قوی‌تر حتی نسبت به این فصل باشیم.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم استقلال در فصل آینده نیز گفت: ما نشست روز گذشته هیئت مدیره به این موضوع ورود نکردیم و فقط به این جمع بندی رسیدیم که در شرایط فعلی به حمایت قاطع خود از کادر فنی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما نتایج چندان بدی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نگرفته‌ایم و مطمئنم با توجه به بازی مستقیمی که مقابل تیم الریان در تهران داریم از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود می‌کنیم، ما حتی این شانس را نیز داریم تا باشکست تیم الجزیره در خانه‌اش به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم چون با توجه به موقعیت‌هایی که بازیکنان ما مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی از دست دادند و تسلط آنها بر بازی، شکست الجزیره در امارات دور از دسترس نیست.

وی افزود: اگر بازیکنان ما خودشان را باور کنند هم می‌توانیم در رقابت‌های لیگ برتر قهرمان شویم و هم به عنوان تیم نخست از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مالی باشگاه استقلال نیز خاطر نشان کرد: فتح الله زاده در نشست شب گذشته هیئت مدیره طی یک درخواست رسمی اعلام کرده تا برای تسویه حساب کامل با بازیکنان و کادر فنی و پرداخت بخشی از بدهی‌های باشگاه نیاز به دو و نیم میلیارد تومان دارد که قرار شد یک و نیم میلیارد آن توسط هیئت مدیره تامین شود و یک میلیارد نیز خود فتح الله زاده از طریق منابع درآمدزایی باشگاه فراهم کند.