واکنش سیامک نعمتی به خبر شکستن قرنطینه توسط چند بازیکن پرسپولیس

سیامک نعمتی در حاشیه انجام تست کرونای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگاران گفت: بعد از مدت ها همبازی هایم را دیدم که از این بابت خوشحالم. امیدوارم تست کرونا را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم و تمرینات را از سر بگیریم.

اخبار ورزشی- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره دوران تعطیلات رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه داد: در دو ماه اخیر خیلی سختی کشیدیم. ورزشکاران به خاطر شرایط بدنی ویژه‌ای که دارند بیشتر از مردم عادی سختی کشیدند چون نمی توانستیم خیلی خوب تمرین کنیم. در خانه کار می کردیم و چند بار هم برای کار با توپ بیرون از منزل رفتیم و تمرین کردیم.

وی درباره شکستن قرنطینه با برگزاری فوتبال تمرینی با چند بازیکن پرسپولیس افزود: آن تصاویر که منتشر شد برای گذشته است و فکر نمی کنم برای دوران کرونا باشد.

سیامک نعمتی درباره مخالفت اکثر باشگاه های لیگ برتری نسبت به برگزاری ادامه بازی های فصل جاری تاکید کرد: اگر آنها هم جای پرسپولیس بودند روی موضع خود برای برگزاری ادامه بازی ها اصرار می کردند. فکر کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران امکان تکرار قهرمانی برای چهارمین فصل متوالی وجود دارد. امیدوار هستیم بتوانیم این کار را انجام داده و هواداران خود را خوشحال کنیم.