ماجرای کات کردن عکس وریا غفوری توسط علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در حاشیه تست کرونای بازیکنان پرسپولیس که در ورزشگاه درفشی فر انجام شد، گفت: این تست وحشتناک و سخت بود و من به زور تحمل کردم. خصوصاً زمانی که یک شیء را وارد بینی می کنند اما امیدوارم همه در سلامت کامل باشند و کنار هم بتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم. باید بعد از تست به مردم بگویند چه کسی کرونا دارد و چه کسی ندارد. از پیروانی هم تشکر می کنم که تونل ضدعفونی را آماده کرده تا قبل از شروع از هر تمرین بازیکنان کاملاً ضدعفونی شوند.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه گفته می شود برخی از عوامل دست به دست هم داده اند تا پرسپولیس قهرمان شود، گفت: نزدیک به سه ماه است که لیگ ما تعطیل بوده و کرونا باعث شده که همه از هم دور باشیم. البته من در چند روز گذشته چه در تهران و چه در خرم آباد تمرینات انفرادی زیادی انجام دادم اما هرگز نمی تواند همانند تمرینات گروهی و یادگیری نکات فنی مؤثر باشد. در کنار بچه ها تمرین کردن لذت بخش تر و بهتر است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ است و حتی یحیی گل محمدی به ما گفت که می خواهیم قهرمان شویم، بنابراین با توجه به فشاری که بر روی ما وجود دارد، کار بسیار سختی خواهیم داشت. اگر بنا به هر دلیلی نتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم، قهرمانی سه سال پیش ما هم دیگر جذابیتی نخواهد داشت. باید همه عوامل پرسپولیس تلاش کنند تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنیم.

علیرضا بیرانوند در خصوص عکسی که در اینستاگرام خود با وریا غفوری گذاشته و سپس وریا را از عکس کات کرده بود، گفت: دیشب با وریا صحبت کردم. یکی از بهترین دوستان من، غفوری است، ما با او به کوه رفتیم و عکس گذاشتیم، من انتظار داشتم که وریا هم چنین کاری را انجام دهد اما به خاطر اینکه پیراهن پرسپولیس تنِ من بود، چنین کاری نکرد تا مبادا هواداران از دست او ناراحت شوند. البته من هم نمی خواهم خدایی ناکرده وریا مشکل پیدا کند، ولی نمی دانم چرا هواداران استقلال بدون اطلاع به من حمله کردند. از این موضوع ناراحتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلت برای تیم ملی تنگ نشده است؟ گفت: هر وقت یکی از بازیکنان عکسی در فضای مجازی می گذارد من نظرم را می گذارم و دوست دارم باز هم به تمرینات تیم ملی بازگردم. این روزها وقتی پلی استیشن بازی می کنم و می خواهم ضربه به توپ بزنم، بی اختیار پاهایم تکان می خورد. من بارها گفته ام هر وقت فوتبال شروع شد، من را از خواب بیدار کنید و حالا خوشحالم که از شنبه می توانیم تمریناتمان را آغاز کنیم.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که به احتمال زیاد مارک ویلموتس سرمربی تیم بعدی شما (آنتورپ) در بلژیک خواهد بود گفت: ویلموتس مربی خوبی است، درست است که در تیم ملی ایران موفق نبود اما من نمی دانستم که او می خواهد سرمربی تیم ما شود. هدف من این بود که به بلژیک بروم تا پیشرفت کنم. اگر قرارداد سه ساله با باشگاه بلژیکی بسته‌ام، هدفم این بود بعد از ۶ ماه از این تیم جدا شوم. نیست من این نیست که فقط بخواهم سه سال در بلژیک بازی کنم و برگردم.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا با باشگاه بلژیکی در ارتباط هستید یا خیر گفت: تمام تمرکزم روی پرسپولیس و قهرمانی با این تیم است و تمام مراودات بین دو باشگاه انجام می گیرد.