واکنش سرپرست استقلال به نامه 4 باشگاه برای انصراف از لیگ برتر

سعید رمضانی در مورد نامه 4 باشگاه برای انصراف از لیگ برتر گفت: باشگاه هایی که نامه زده اند خصوصی هستند ولی ما دولتی هستند و اگر قرار باشد اتفاقی رخ بدهد باید آقای سعادتمند در این باره هماهنگی های لازم را انجام بدهند. 

اخبار ورزشی- او ادامه داد: حرف بزنیم می گویند دنبال بهانه هستند ولی واقعا کدامیک از این پروتکل ها قابل اجرا هستند؟ می گویند با رعایت فاصله تمرین کنید، مگر چنین چیزی ممکن است؟ می گویند باید هر نفر در هتل در یک اتقاق باشند، مگر می شود در شهرستان هتلی پیدا کرد که 50 اتاق خالی داشته باشد. 

سعید رمضانی  افزود: من می گویم ما همه جا را ضد عفونی کرده ایم ولی وقتی به یک هتل می رویم از کجا معلوم سایر نیروها کرونا نداشته باشند. این ها چیزهایی است که برای من سوال شده و نمی دانیم آیا برگزاری لیگ با این شرایط درست است یا نه. 

سرپرست استقلال در مورد قوانینی که از سوی سازمان لیگ برقرار شده است هم گفت: می گویم این پروتکل ها و شرایط قابل اجرا نیست. هیچ کس نمی داند چطور می تواند این مسائل را اجرا کند، فرض کنید یک تیم دو دروازه بانش کرونا بگیرد، چطور می خواهند این موضوع را جمع کنند؟ اصلا مشخص نیست شرایط تیم ها چه می شود و ما سردرگم هستیم. 

رمضانی در مورد شروع بازی های لیگ گفت: من فکر می کنم اجرای این پروتکل ها کار راحتی نیست و نمی شود خیلی ساده آن را عملی کرد. سازمان لیگ باید یک تصمیم عملیاتی بگیرد تا لیگ قابل اجرا باشد.

سرپرست استقلال در پایان گفت: متاسفانه عوامل برنامه فوتبال برتر می خواستند در تمرین ما حضور پیدا کنند ولی چون هماهنگ نشده بود نتوانستند و بعد گفتند این باشگاه حتما مشکلی دارد. محیط تمرین ما کاملا ایزوله است و چون کسی که به تمرین ما می آید مشخص نیست به کرونا مبتلا باشد یا نه ما نتوانستیم از  این برنامه میزبانی کنم و هیچ چیز دیگری هم وجود ندارد.