اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود

حسین خبیری در خصوص نامه چند باشگاه لیگ برتری به وزیر ورزش مبنی بر جلوگیری از برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مدیران چهار باشگاه لیگ برتر، شرایط برگزاری بازی ها را طبق آیین نامه های فیفا و AFC مناسب نمی دانند آن وقت خودشان همین قوانین را برای تهدید کردن زیر پا می گذارند. می گویند اگر لیگ برگزار شود به فیفا شکایت می کنیم اما خودشان به وزیر ورزش به عنوان یک فرد سیاسی نامه زدند. ورود یک فرد دولتی و حکومتی در فوتبال می تواند مشکل جدیدی برای فوتبال ایران به‌وجود بیاورد.

اخبار ورزشی- مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: اگر قرار است لیگی تعطیل شود باید کشورهایی که متاسفانه آمار مرگ و میر بیشتری نسبت به ایران در زمینه بیماری کرونا داشته اند چنین تصمیمی می گرفتند اما آنها فوتبال را فراموش نکردند و کار را پیش می برند.

وی ادامه داد: طوری از بخش خصوصی صحبت می کنند که گویا لیگ را هم باید برایشان خصوصی کرد. مگر یک باشگاه خصوصی می تواند از قوانین سازمان لیگ فوتبال، تبعیت نکند.

خبیری درباره ادعای مدیران چهار باشگاه لیگ برتری برای به خطر افتادن جان بازیکنان و اعضای تیم های فوتبالی به مسئولان این باشگاه ها طعنه زد و یادآور شد: چرا همین آقایان که کارخانه دار هم هستند یک بار برای کارگران خود در کارخانه هایشان دلسوزی نمی کنند و پروتکل های بهداشتی را برای دورکاری آنها مراعات نکردند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خواستار رسیدگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این وضعیت شد و گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال باید مقتدرانه در قبال چنین تهدیداتی بایستد. من مشکلی با هیچیک از این باشگاه ها ندارم اما مدیران برخی از این باشگاه ها واقعاً دو سه سال بیشتر نیست که وارد فوتبال شده اند. آن‌وقت درباره تمام مسائل، نظر می دهند.

خبیری درباره موضع باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما همچنان هم می گوییم حاضر نیستیم مشکلی برای سلامتی مردم کشور به وجود بیاید. هزار قهرمانی فدای سر یک تار موی هواداران فوتبال. حرف ما این است که باید به حرف مرجع فوتبال ایران توجه کرد. ما از تمرین کردن تمکین کردیم و حالا هم به بخشنامه ها عمل می‌کنیم اما صحیح نیست یک باشگاه بصورت کاملاً خودسرانه تصمیم به تعطیلی بگیرد.

وی در پایان راجع به اینکه اگر لیگ برتر تعطیل شود سرنوشت صدرنشینی سرخ ها به کجا خواهد رسید گفت: نمی دانم تلاش آقایان به کجا خواهد رسید اما آنچه مشخص است بهانه گیری این افراد برای نرسیدن پرسپولیس به پوکر قهرمانی است. من می گویم قطعاً اگر لیگ هم برگزار نشود پرسپولیس قهرمان می شود.