نتیجه تست کرونای شهر خودرویی‌ها

مجید زاده رحیم اظهار کرد: بنابر اعلام سازمان لیگ مبنی بر تست‌گیری از اعضای باشگاه‌های فوتبال، با هماهنگی انجام شده گروهی از پزشکان مجرب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در کمپ تمرینی شهرخودرو اقدام به تست‌گیری از اعضا این تیم شامل بازیکنان، کادر فنی، کادر رسانه و عوامل اداری باشگاه کردند.

اخبار ورزشی- پزشک تیم شهرخودرو ادامه داد: قرار بود جواب این تست‌ها دیروز به دست ما برسد که با توجه به تعطیلی عید فطر پاسخ آزمایشات امروز به‌دست ما رسید و بر این اساس تمامی تست‌ها منفی اعلام شد، اما دو نفر از اعضای باشگاه بعد از انجام تست با علایم بالینی روبه‌رو شدند که اقدامات پیشگیرانه برای آن‌ها در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: با مشاهده و بررسی علائم اعلام شده از سوی این دو عضو باشگاه سریعا آن‌ها را قرنطینه کردیم و در حال انجام اقدامات لازم برای انجام تست مجدد آن‌ها هستیم.

زاده رحیم بیان کرد: پاسخ آزمایشات تکمیلی را تا شنبه به سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد و در خصوص نحوه برگزاری تمرینات کادر فنی تصمیم‌گیری خواهد کرد، به بازیکنان نیز اطمینان دادیم که در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و با توجه به اقدامات پیشگیرانه‌ای که از قبل داشتیم شرایط برای برگزاری تمرینات فراهم است.