آذری درباره کرونا گرفتنِ نورافکن و قرنطینه خودش می گوید

رضا آذری  در خصوص شرایط تمرینات استقلال اظهار داشت: خداراشکر همه‌چیز خوب است. تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم شرایط طوری شود که بازی‌ها برگزار و سلامت همه بازیکنان هم رعایت شود و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

اخبار ورزشی- آذری در مورد اینکه آیا می‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را در ایران مثل کشورهایی نظیر آلمان اجرا کنیم، عنوان کرد: مثل آن‌ها که نه، اما به هرحال کادر پزشکی تیم و دیگران زحمت می‌کشند تا پروتکل‌ها به نحو احسن اجرا شوند.

هافبک استقلال در خصوص این شایعه که گفته می‌شود از امید نورافکن کرونا گرفته، گفت: نه اینطور نیست. آن عکس که از من منتشر شد برای حدود 20روز قبل است. ما 2ماه درکنار هم بودیم اما بعد از تعطیلات به تیم‌های خودمان برگشتیم و الان امید 20روز است که به اصفهان رفته، واقعا خیلی ناراحت شدم. وقتی این خبر را شنیدم آنقدر اعصابم به هم ریخت که تا 4صبح نتوانستم بخوابم و بیدار بودم. اما به هرحال ان‌شاالله زود خوب می‌شود. با او صحبت کردم و گفت دو هفته در قرنطینه‌ام و بعد از آن بر می‌گردم.

آذری در مورد وضعیت سلامتی و جسمانی خودش، گفت: خداراشکر تست داده‌ام و مشکلی ندارم. از نظر بدنی هم همه چیز خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی شهرهای ایران از نظر شیوع ویروس کرونا ،  آیا برگزاری مسابقات به صلاح است، گفت: در این مورد مسئولان برگزاری مسابقات باید تصمیم بگیرند. من به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم همه بازی‌ها برگزار شوند  اما به هرحال اجرای نکات و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن، بر عهده فدراسیون است.