غوره نشده‌ها را از صف سربازان فوتبال جدا کنید
 ویروس کرونا آسیب‌رسان‌تر است یا آن‌ها که موجبات انصراف تیم کاله را از حضور در لیگ والیبال پدید آوردند؟ ویروس کرونا در اولویت از بیخ و بُن کنده شدن است یا آن‌ها که دو سال است وزنه‌بردار ٨٤ کیلویى مصدوم و از حرکت افتاده گیلانى را، روى دست‌هاى ناتوان و خالى پدر کارگرش و مادر خانه‌دارش رها کرده‌اند؟
اخبار ورزشی- باید علیه «کووید ١٩» بر شدت مبارزه افزود یا اول کسانى را که کسى نمى‌شناسدشان، از صف سربازان فوتبال جدا کرد و دور کرد که فدراسیون فوتبال ایران را دچار ٨٠ بلکه بیشتر از ٨٠ بلاى خودساخته و خود نازل کرده‌اند! کسانى که در فوتبال ایران غوره نشده، خیال دارند با لابى‌گرى و گاوبندى مویز شوند! در این میان، هزینه کردن از اعتبار و موقعیت و هیبت وزیر ورزش هم ابایى ندارند و هر روز یک دردسر مى‌آفرینند!
 
همه جا وزیر، همه کار وزیر
آقاى سلطانى‌فر، آیا درست است که توقع داشته باشیم، وقت و انرژى وزیر ورزش براى حل مسئله باشگاه کاله، این تیم خوب مازنى که در والیبال ایران قطبى سازنده است، صرف شود؟ پس جناب داورزنى در چه کار است که همه التماس دعا دارند تا سلطانى‌فر، آستین‌ها را بالا بزند؟ یا در مورد وزنه‌بردار ٨٦ کیلویى گیلانى که دو سال است به زمین گره خورده، چرا فدراسیون وزنه‌بردارى، چرا فدراسیون پزشکى ورزشى، چرا متصدیان سلامت ورزشکاران دستى نمى‌جنبانند؟ مسئله‌اى به این مهمى، چرا باید چشم‌انتظار رأفتى که جبلى ذات وزیر ورزش است، باشد؟ و در مورد فوتبال و اتفاقات زیر جلکى اش که مثل آب زیرکاه جریان دارد، یک حرف مى‌ماند: وزیر ورزش، کجا باید باشد، کجا نباید باشد؟ شأن وزیر ورزش این است که شاهد این اتفاقات و این همکاران و این نوع همکارى باشد!
 
نه فرافکنى، نه فرار به جلو
آقاى سعید آذرى، حتماً خبر دارید که ۱۱۳۰ نفر از بازیکنان، داوران و همه عوامل لیگ برتر انگلیس، تست دادند، یک نفرشان مثبت نبود؟ چرا در لیگ برتر ما، مبتلایان به «کووید١٩» این همه زیاد است؟ نقش باشگاه‌ها که از اسفند ٩٨، زندگى در قرنطینه را تجربه کردند، در این رشد تصاعدى چقدر است؟
آقاى آذرى! شما با استقلال بازى مى‌کنید و با سایر حریفان هم! شما-، چون آذرى یک مدیر مقبول ایرانى است- باید حواس‌تان به همه بازیکنان‌تان باشد! یک روز به «کرونا» دچار آمدن هم زیاد است و این وظیفه شماست! امروز در باشگاه فولاد، سال آینده در تیم‌هاى شاید دیگر! نه فرافکنى خریدارى دارد و نه فرار رو به جلو! شما باید زیرساخت‌هاى لازم براى جنگ و گریز با «ویروس کرونا» را فراهم کنید! شما باید راه تیمدارى در رده‌هاى پایه، در مدرسه فوتبال، در آکادامى و در همه جا را بیابید! آقاى آذرى، وظیفه شما جلودار بودن در این لیگ بى‌پایان است، نه نق زدن!