افشاگری علیه بارسا /7 نفر کرونا داشتند

 بر اساس اعلام رادیوی اسپانیایی RAC1 نتیجه تست ویروس کرونای پنج بازیکن و دو نفر از اعضای کادر فنی باشگاه بارسلونا مثبت بوده است. البته بر اساس این گزارش این هفت نفر بهبود کامل پیدا کرده‌اند. این نتیجه مثبت مربوط به اولین تست خون کووید19 بوده که در شروع اپیدمی از اعضای باشگاه بارسا گرفته شده است. این گزارش می‌گوید هیچ منعی برای حضور این چند نفر در زمان شروع مجدد لالیگا وجود ندارد.

 

اخبار ورزشی- رادیو RAC1 در گزارش خود اعلام کرد باشگاه بارسلونا تا کنون از انتشار این خبر خودداری کرده و لالیگا هم اشاره‌ای به آن نداشته. این گزارش می‌گوید کادر فنی بارسا بعد از اطلاع از این خبر نگران شروع مجدد تمرینها بوده و می‌ترسیده که بازیکنان کرونایی با اینکه بهبود پیدا کرده و علائمی ندارد نتوانند در تمرینها به صورت کامل شرکت کنند یا فشار آوردن به آنها در تمرینات مشکل‌ساز شود.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر به صورت عادی و با حضور همه بازیکنانش تمرین می‌کند. ساموئل اومتیتی در اولین جلسه تمرین گروهی بارسا آسیب دیده بود ولی او دیروز به تمرینات بازگشت. اما آنسو فاتی پدیده جوان بارسا به دلیل ناراحتی از ناحیه تاندون پا دیروز با شدت کمتری تمرین کرد. بر اساس پروتکل لالیگا ، تا انتهای فصل جاری بازیکنان جوان تیمها اگر با نگرانی مصدومیت شدید مواجه باشند باید تمرینات خود را به شدت کمتری ادامه دهند.