رزاق پور: اولویت هر شخصی سلامت جامعه است

ابوالفضل رزاق پور بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حاشیه تمرینات این تیم گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و از ۲ هفته پیش تمریناتمان را در بوشهر آغاز کردیم. به دلیل گرمای هوای بوشهر و کمبود امکانات، کادرفنی و مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند در تهران اردو برپا کنیم. خوشبختانه طی ۲ هفته گذشته به خوبی تمرین کردیم و بازیکنان سرحال و باانگیزه هستند. همه ما امیدواریم با آغاز مجدد لیگ بتوانیم روند خوبی که پیش از تعطیلی مسابقات داشتیم را ادامه دهیم.

اخبار ورزشی- او درباره موضعش برای برگزاری لیگ گفت‌: در جایگاهی نیستم که درباره این موضوع نظر بدهم، اما فکر می‌کنم اولویت هر شخصی سلامت جامعه است و اگر خطری مردم و ورزشکاران را تهدید نکند، از سر گیری لیگ راهکار خوبی است، زیرا فوتبالیست‌ها منبع درآمد دیگری ندارند، اما در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا بیشتر شده و ما منتظریم تصمیمی اتخاذ شود که به نفع فوتبال باشد و هیچ تیمی ضرر نکند.

رزاق پور درباره حضور نداشتن کریستیچوویچ، سرمربی شاهین شهرداری در تمرینات این تیم گفت: دلمان برای کریستیچوویچ تنگ شده است. در واقع وقتی تمرینات برگزار نمی‌شد دل همه ما برای یکدیگر تنگ شده بود. به هر حال ما تیم خوبی داریم و نتایج خوبی که در نیم فصل دوم گرفتیم، باعث شد جو تیم خیلی بهتر شود. امیدوارم کریستیچوویچ به خاطر بازیکنان به ایران برگردد، اما اگر این اتفاق نیفتاد، کریمیان با هماهنگی سرمربی تیم را تمرین می‌دهد.

بازیکن شاهین شهرداری در ادامه گفت: بازیکنان با کریمیان رابطه خوبی دارند. اطمینان دارم حتی اگر کریستیچوویچ نتواند به ایران برگردد، دلش با تیم است. ما سعی می‌کنیم بدون در نظر گرفتن این که چه کسی سرمربی تیم است، بهترین عملکرد را ارائه کنیم و نتایج خوبی بگیریم.