حمله یک پرسپولیسی به افشین امپراطور!

نبی‌الله باقری‌ها گفت:روزی که به تمرینات  پرسپولیس  رفتم، متوجه شدم که هواداران با زبان آذری من را تشویق می‌کنند. از آقاکریم (باقری) پرسیدم که آنها چه می‌گویند که به من گفت برو برایشان دست تکان بده، بقیه‌اش مهم نیست. بعدا فهمیدم که هواداران فکر می‌کردند چون فامیلی‌ام شبیه آقاکریم است و از تراکتور هم آمده‌ام، آذری هستم.

اخبار ورزشی- نبی‌الله باقری‌ها گفت:ما ایرانی‌ها خیلی عادت بدی داریم، هر کسی که موفق عمل می‌کند، پشتش حرف می‌زنیم و برایش داستان درست می‌کنیم. همین حالا هم پشت‌سر مربیان لیگ برتری‎مان حرف کم نیست و وقتی به کارنامه افرادی که این حرف‎ها را می‌زنند، نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که حتی سابقه هدایت تیم جوانان را هم در کارنامه‌شان ندارند. افشین قطبی یکی از مربیان موفق لیگ برتر بود که یک ادبیات تازه و خاص را به فوتبال ما آورد و البته او هم شاید مثل همه آدم‌ها نقاط ضعف و قوتی برای خودش داشته باشد.

نبی‌الله باقری‌ها گفت:من احساس می‌کنم که قطبی سال اول بسیار انسان خوب و کم‌نقصی بود. او در سال بعد رفتارش عوض شد و دلیل اصلی‌اش هم این بود که تحت‌تاثیر ایران و ما ایرانی‌ها قرار گرفت!

نبی‌الله باقری‌ها گفت:جدایی‌ام از پرسپولیس به ‌خاطر مسائل مالی بود. من در ۳ سال کمترین دریافتی را داشتم و اهل مصاحبه و جنجال و در چشم بودن هم نبودم که بتوانم مبلغ را بالا ببرم. در سال آخر پیشنهاد پرسپولیس خیلی پایین بود و من از مس کرمان پیشنهادی به‌ مراتب بالاتر دریافت کردم و برای تامین آینده‌ام چاره‌ای جز ترک پرسپولیس نداشتم. البته این را بگویم که امروز از آن تصمیم به‌شدت پشیمان هستم.