حضور دوباره دیبالا در مستطیل سبز پس از شکست کرونا

 پائولو دیبالا دوباره کتانی‌هایش را به پا خواهد کرد و تا چند روز دیگر در یک مسابقه فوتبال حاضر خواهد شد. مهاجم یوونتوس در اواسط ماه مارس به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شد و بیش از ۴۰ روز طول کشید تا بهبود یابد. ستاره آرژانتینی درباره روزهایی که در این چند ماه سپری کرد صحبت کرد. دیبالا گفت: بیشتر از زمانی که انتظار داشتم به ویروس کرونا مبتلا بودم اما اکنون احساس خیلی بهتری دارم. ۱۰۰ درصد آماده نسیتم اما کاملا خوب هستم. خیلی پیشرفت کرده ام. به تمرینات بازگشته ایم و فوتبال در حال بازگشت است. به زودی کاری که دوست داریم را انجام خواهیم داد.

اخبار ورزشی- فوتبال در ایتالیا با جام حذفی برخواهد گشت. شاگردان مائوریتسیو ساری در حالی در ورزشگاه یوونتوس میزبان میلان خواهند بود که در دیدار رفت نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بودند. مهاجم آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: امیدوارم که سرگرم شویم. فکر می کنم مفید باشد چون بازی هایمان پشت سر هم خواهد بود. همه می توانند هر روز یک بازی متفاوت تماشا کنند.

بازیکن یوونتوس در این فصل برای تیمش ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۱۲ بار پاس گل داده است. در حال حاضر تیم تورینی با یک امتیاز بیشتر نسبت به لاتزیو صدرنشین سری آ است و منتظر است تا دیدار برگشت را برابر لیون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد. بازی رفت با پیروزی یک بر صفر یوونتوس به پایان رسید.