شوخی جالب بیرانوند و درس بزرگ او به برزگر!

آریا برزگر در خصوص حضورش در بازی دوستانه مقابل سایپا اظهار داشت: نمی دانم مربیان از عملکردم رضایت داشتند یا خیر اما خودم از عملکردم به هیچ وجه رضایت نداشتم. با این حال از اعضای کادرفنی و آقا یحیی به دلیل اعتمادی که به من کردند تشکر می کنم و امیدوارم در آینده با بازی های خوبم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

اخبار ورزشی- برزگر در خصوص اینکه  او و دیگر بازیکنان به لحاظ تیمی و انفرادی در شرایط آرمانی قرار دارند یا خیر، عنوان کرد: خودم در زمان تعطیلی از روز اول فیزیکی و بدنی کار کردم و دیگر بچه های تیم هم شرایط و روحیه بسیار خوبی دارند تا بتوانیم برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شویم.

این مهاجم درباره تفاوت های کالدرون و گل محمدی و اینکه در زمان مربی قبلی شرایط بدی را داشت، تصریح کرد: نمی خواهم درباره مربی قبلی حرفی بزنم برای او آرزوی موفقیت می کنم اما درباره آقا یحیی باید بگویم که او خیلی به ما روحیه می دهد و از نظر فنی نیازی به تعریف من ندارد.

برزگر در مورد اهدافی که دارد توضیح داد: می دانم اول باید در پرسپولیس فیکس شوم و به تیم ملی برسم اما در نهایت آرزو دارم روزی در منچستر یا رئال بازی کنم.

بازیکن سرخپوشان درباره شوخی بیرانوند با او در یکی از تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند بهترین دروازه بان ایران و آسیا است او گوش من را کشید چون هم می خواست با من شوخی کند تا روحیه بگیرم و هم اینکه پیامی برای من باشد تا در زندگی شخصی و حرفه ای سخت تلاش کنم. بیرانوند گوش هرکه را کشیده موفق شده و امیدوارم من هم بتوانم به اهدافم برسم.