تارتار: دوست دارم در تیمی باشم که برای قهرمانی بجنگد

مهدی تارتار درباره شرایط تیمش بعد از شروع تمرینات بیان کرد: شرایط ما بد نیست. درست است که مشکلات مالی زیادی داریم اما از نظر تیمی شرایط مان خوب است. یک بازی دوستانه هم با پیکان داشتیم که کیفیت خوبی ارائه کردیم. در حال حاضر تنها مشکل ما مشکلات مالی است که امیدوارم هرچه سریع تر فکر اساسی به حال این تیم کنند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: ما امسال از خطر سقوط گریختیم اما سال های بعد چه؟ این تیم پشتوانه مالی خوبی دارد، پشتوانه مردمی دارد. واقعا حیف است در خوزستان باشیم و اینقدر کم بضاعت جلو برویم. واقعا حیف است هواداران مان اینقدر دغدغه داشته باشند.

سرمربی نفت درباره نبود امکانات بهداشتی در تمرینات تیمش خاطرنشان کرد: به هیچ وجه امکانات نداریم. ما خودمان را به خدا سپردیم و خودمان باید مسائل بهداشتی را به صورت شخصی رعایت کنیم. به هیچ عنوان نمی توانیم پروتکل ها را رعایت کنیم و امیدوارم مسئولان رده بالای کشوری به کمک مان بیایند و تیم هایی که امکانات ندارند را یاری کنند. واقعا جان تعداد زیادی از آدم هایی که ورزش حرفه ای می کنند، در خطر است. 

تارتار درباره آمادگی تیمش برای شروع مسابقات و همچنین شانس قهرمانی در حذفی تاکید کرد: ما از نظر تاکتیکی مشکلی نداریم. تیم مان کارهای لازم را اول فصل انجام داده و باید از نظر بدنی به مرز 80، 90 درصد آمادگی برسیم که کمی سخت است. با توجه به اینکه در جدول لیگ برتر حالت خنثی داریم و نه به بالای جدول می رسیم و نه خطر سقوط را احساس می کنیم، تمرکزمان روی جام حذفی است. دو بازی تا قهرمانی حذفی باقی است اما واقعا کار سختی داریم. با مدعیان بازی خواهیم کرد اما تلاش می کنیم موفق باشیم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه نفت مسجدسلیمان برای تمدید قراردادش گفت: من از هیات مدیره محترم باشگاه، آقای نصیریان دوست مدیرعامل و آقای ناصری مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان تشکر می کنم که برای تمدید قراردادم ابراز علاقه کردند اما واقعا با این شرایط سخت است. خیلی سخت می شود سال بعد با شرایطی که داریم از جایگاه کنونی مان دفاع کنیم مگر اینکه مشکلات مالی برطرف شود. من دوست دارم در تیمی فعالیت کنم که بازیکنانم برای کسب سهمیه و قهرمانی بجنگند. در این شرایط کار کردن سخت است اما واقعا دوست دارم به این هواداران نجیب خدمت کنم.