نگرانی های ناتمام پرسپولیس/ شرط و شروط های بیرانوند ادامه دارد

علیرضا بیرانوند روز یکشنبه پیش رو برای گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ راهی بلژیک می‌شود و این در حالی است که مربیان پرسپولیس نگران عدم بازگشت دوباره او به ایران هستند.

اخبار ورزشی - باشگاه آنتورپ خواهان ماندن بیرانوند در بلژیک و شرکت در تمرینات این تیم شده و از طرفی مربیان پرسپولیس با توجه به آغاز دوباره لیگ نگران بیرانوند هستند. البته یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به رادوشویچ به‌عنوان دروازه‌بان اول اعتقاد کامل دارند، اما اگر بیرانوند برنگردد آن وقت پرسپولیس دروازه‌بان دوم مطمئنی نخواهد داشت.

نکته قابل توجه اینکه بیرانوند ترس این را دارد که در صورت ماندن در پرسپولیس تا پایان فصل و غیبت در تمرینات پیش‌فصل آنتورپ نتواند فصل آینده دروازه‌بان ثابت این تیم باشد و از طرفی در پرسپولیس هم گل‌محمدی بخواهد با میدان دادن به رادو به نوعی او را برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان از هر نظر آماده کند که به نظر منطقی می‌رسد.

در این میان مربیان پرسپولیس برای اینکه بیرانوند راضی به ماندن در این تیم تا پایان فصل شود به او اطمینان داده‌اند که در بازی‌های باقیمانده فیکس خواهد بود و نگرانی بابت این قضیه نداشته باشد. این در حالی است که بیرانوند چه در زمان گابریل کالدرون و چه در زمان حضور گل‌محمدی در پرسپولیس در این فصل نتوانست عملکرد چندان خوبی داشته باشد و با نظر مربیانش نیمکت‌نشین شد.

باید دید این تصمیم مربیان پرسپولیس باعث ماندن بیرانوند در این تیم خواهد شد یا اینکه بیشتر تأثیر منفی روی روحیه و اعتمادبه‌نفس رادوشویچ که انتظار ثابت بازی کردن در ترکیب سرخپوشان را دارد، خواهد گذاشت.

علیرضا بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس یکسری خواسته‌های مالی هم از مدیریت این باشگاه داشته که ادامه حضورش در این جمع سرخپوشان را با، اما و اگر همراه کرده است.