یک استقلالیِ جنجالی، که سر پول شوخی ندارد

 استراماچونی مربی خوبی بود، آن‌قدر خوب که هنوز از تأثیرگذاری او صحبت می‌شود. استقلال زمان مرد ایتالیایی هم خوب و هجومی بازی می‌کرد و هم معمولاً خوب نتیجه می‌گرفت (البته شهرآورد رفت را باخت)، اما به هر حال استرا رفت و اتفاقاتی رخ داد که همه از آن خبر دارید.

اخبار ورزشی - استراماچونی از روزی که رفته مدام از استقلال می‌گوید و طرفدارانش! او در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته تا آخر عمر استقلال از یادم نمی‌رود، اما جالب اینجاست که همین استراماچونی از استقلال شکایت کرده و یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار پول می‌خواهد (یعنی تا آخر فصل آینده به علاوه آپشن‌ها و پاداش‌ها و...) این در حالی است که او فقط ۱۳ هفته در لیگ برتر روی نیمکت نشست و حالا باید دید فیفا چه تصمیمی می‌گیرد. در ماجرای شفر که استقلال حداقل در یک بخش از پرونده برنده شد و کلاً باید ۵۵۰ هزار دلار به او بدهد در حالی که شفر ادعا داشت استقلال باید ۱/۲ میلیون دلار به او بدهد.

استراماچونی مدام از استقلال تعریف می‌کند، اما سر پول شوخی ندارد. او خیلی استقلالی است، اما پولش را می‌خواهد و شوخی هم ندارد. بعید است استرا اهل کوتاه آمدن و تخفیف دادن هم باشد، چون تجربه نشان داده او از حقش نمی‌گذرد و تا آخر شکایتش می‌رود.