بازهم شکایت از پرسپولیس

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص شکایت این تیم از باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداخت نشدن مطالبات مربوط به انتقال  یحیی گل‌محمدی  به تهران، اظهار داشت: شخصا دوست دارم که طی یکی دو هفته آینده این ماجرا تمام شود و هیچ وقت راجع به آن صحبت نکنیم. ما در گذشته از باشگاه پرسپولیس شکایت کردیم و طی دو هفته آینده نتیجه نهایی آن صادر می‌شود.

اخبار ورزشی - مالک باشگاه شهرخودرو گفت: ورود سازمان بازرسی کل کشور به این قرارداد، مربوط به باشگاه پرسپولیس می‌شود. باید امضای مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت مدیره در قرارداد گل محمدی آورده می‌شد که این موضوع طبق گفته رسول پناه به خود باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود. اما درباره مبلغ باید بگویم که امیدوارم تا یکی دو هفته آینده این اتفاق رخ دهد.

او در خصوص ادامه تمرینات این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در مشهد وجود دارد، سرمربی تیم مجتبی سرآسیایی به من اعلام کرد که ادامه تمرینات را باید در تهران برگزار کنیم.

او درباره برگزاری ٩ بازی باقی‌مانده لیگ نوزدهم گفت: ما هم نمی‌دانیم  فدراسیون فوتبال  برای بازی‌های باقی مانده چه راهکاری دارد. تمرینات تیم‌ها آغاز شده، اما شرایط خوبی نداریم. بهتر است تدبیر بهتری اتخاذ کنیم. مثلاً بهتر است همه تیم‌ها در یک شهر یا استان جمع شوند و در فاصله یک ماه و نیم همه بازی‌ها را برگزار کنیم و امیدوار باشیم که اتفاق خاصی رخ ندهد.

حمیداوی درباره هزینه‌های شهر خودرو بابت تست‌های کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همیشه با برنامه ریزی اهداف باشگاه را رو به جلو بردیم. برای تست کرونا ۲۸ میلیون تومان هزینه کردیم و پس از آن هم درگیری‌های دیگری داشتیم. با خرد جمعی می‌توان همه باشگاه‌ها را جمع کرد. می‌شود درباره قهرمان لیگ تصمیم‌گیری کرد و حتی سهمیه‌های آسیا را با قرعه‌کشی مشخص کرد.

او در خصوص جریمه ۵ میلیون تومانی از سوی کمیته انضباطی گفت: دوستان به من محبت دارند و من را به نشر اکاذیب محکوم کرده‌اند. پس از دیدار مقابل پرسپولیس به خاطر محرومیت دو بازیکن تیم گله‌مند بودم. حالا کمیته انضباطی پنج میلیون تومان من را جریمه کرده است. نسبت به این موضوع هم اعتراض کردم و چند باری با من تماس گرفتند اما پاسخگوی آن‌ها نبودم. چرا که از آن‌ها دلگیر هستم. شانه به شانه آقایان برای بهبود فوتبال گام برداشتم، اما تصمیم آن‌ها غلط بود و راهی ندارم جز اینکه این جریمه را پرداخت کنم.