علیپور: می‌خواهم 4 دوره پارالمپیک را تجربه کنم

میثم علیپور در خصوص شروع فعالیت والیبال ایستاده، اظهار داشت: زمانی که تصادف کردم نتوانستم فعالیتم را در والیبال ایستاده ادامه دهم و برای اینکه به دوستان و اطرافیانم ثابت کنم که باز هم می‌توانم موفق باشم وارد دنیای والیبال نشسته شدم و خوشبختانه توانستم با کسب افتخارات مختلف، به هدفم برسم.

اخبار ورزشی- در طول سال‌های فعالیتم خانواده‌ام مشوق و حامی اصلی من بودند و امیدوارم بتوانم با حضور موثر در رقابت‌های مختلف جهانی و پارالمپیک به بهترین شکل زحمات آنها و مربیانم را جبران کنم.

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان با اشاره به اینکه امیر نظری نخستین مربی‌ام در والیبال نشسته بود، عنوان کرد: در طول این سال‌ها با هادی رضایی سرمربی تیم ملی تمرین کردم و او در این مسیر زحمات زیادی برای من کشید که از او تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد تا عضو تیم ملی باشم.

علیپور در خصوص اینکه آرزو دارد در 4 المپیک شرکت داشته باشد، افزود: متاسفانه حضور در پارالمپیک لندن را از دست دادم اما تلاشم را چند برابر کردم و توانستم در لیست تیم اعزامی به ریو قرار بگیرم و در بازی‌های پارالمپیک 2016 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی ایران بدست آورم. آرزو دارم در طول زمان فعالیتم در تیم ایران، چهار دوره پارالمپیک را تجربه کنم.

وی در خصوص تمرین در این روزهای کرونایی، گفت: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد برای اینکه آمادگی جسمانی‌ام را حفظ کنم، با نظر مربیانم تمرین با توپ و وزنه را در خانه پیگیری کردم تا با آغاز مجدد اردوها، مشکل آمادگی نداشته باشم.

ملی پوش والیبال نشسته که با روابط عمومی جانبازان و معلولین مصاحبه می کرد، خاطرنشان کرد: از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و انجمن والیبال نشسته تشکر می‌کنم که فضا را برای رشد استعدادهای این رشته هموار می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از ملی پوشان دارند.