برای موفقیت تیم هم قسم شده‌ایم

حسن نجفی مدافع راست تیم شاهین شهرداری بوشهر که در این فصل تا کنون بیشترین بازی را نسبت به دیگر بازیکنان برای تیمش انجام داده است در گفتگویی در خصوص شرایط سفیدپوشان بوشهری اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مشخص شدن نتیجه اولین تست کرونا تمرینات تیم با انگیزه و روحیه بالای بازیکنان آغاز شد و همه با هم قسم شدند تا تیم را به بهترین شرایط ممکن تا آغاز بازی‌ها برسانیم و در 25 روزی که از تمرینات تیم گذشته شرایط روز به روز بهتر شده است.

اخبار ورزشی- نجفی در خصوص شرایط اردوی تیم نیز گفت: با پیگیری‌ها و زحمات آقایان مسیگر و ایزدپناه (مسئولان باشگاه) مکانی بسیار مناسب برای اردوی تیم در نظر گرفته شد که تمامی امکانات لازم در دسترس بود و تمرینات پرفشاری را روزانه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر دنبال کردیم و جا دارد از آقای کریمیان و دیگر اعضای کادر فنی تشکر کنم که در غیاب آقای میشو بسیار منظم و با برنامه تمرینات را دنبال کردند.

مدافع تیم شاهین شهرداری بوشهر در ادامه اشاره کرد: یکی از فاکتورهای موفقیت هر تیم ایجاد آرامش و فراهم بودن شرایط مناسب برای بازیکنان می‌باشد. ما در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم اما در ادامه در کنار تغییراتی که انجام شد، همه ارکان باشگاه و مسئولان و هواداران در کنار ما بودند و واقعا مدیریت باشگاه و سرپرست تیم و دیگر مسئولان تمامی امکانات را فراهم کردند و از همه مهمتر تاکنون به تمامی قولها و وعده های خود پایبند بوده و عمل کرده‌اند.

نجفی تصریح کرد: شاهین نامی محبوب و باشگاهی قدیمی و ریشه دار است که پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود و کار شهردار محترم و ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در زنده نگداشتن این نام بزرگ ستودنی است و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا شاهین همچنان در فوتبال کشور بزرگی کند.

بازیکن شمالی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان خطاب به هواداران تیمش گفت: واقعا بازی کردن در غیاب هواداران پرشور و دوست داشتنی شاهین برای همه ما سخت است اما مطمئن هستم که این عزیزان از راه دور هم برای ما انرژی مثبت می فرستند تا ما بازیکنان هم با تمام وجود برای خوشحالی آنها تلاش کنیم.