به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، مهاجم پیشین استقلال بازی با صبا را زیباترین بازی استقلال دانسته و گفت: شاهد یکی از زیباترین بازیهای این فصل استقلال بودیم. این بازی منهای دقایقی از نیمه دوم آن، بازی بود که خودم به شخصه آن را بسیار پسندیدم.

علیرضا اکبرپور وجود یک دروازه‌بان شش‌دانگ مانند رحمتی را یک نعمت دانست و گفت: رحمتی یکی از نقطه قوت‌های تیم استقلال است. او در این بازی هم نمایش خوبی از خود به جای گذاشت. همچنین می‌توان دفاع خوب و محکم استقلال در این بازی را تحسین کرد که علاوه بر اجرای وظایف همیشگی خود، در امر گلزنی هم شرکت کردند.

اکبرپور نبود جباری و تیموریان را باعثافت مقطعی استقلال دانست و ادامه داد: وقتی این دو مصدوم بودند، نبودشان کاملا احساس شد. کمربند میانی استقلال به این دو مهره کلیدی نیاز دارد و دیدیم که با بازگشت این دو به میادین چقدر در نحوه بازی استقلال تأثیرگذار بوده است.

وی در پایان برد استقلال مقابل الجزیره را قطعی دانست: استقلال میتواند در امارات نتیجه بگیرد. اگر استقلال در آزادی شکست خورد و از سه امتیاز حیاتی باز ماند، حالا میتواند این شکست را با برگشت مصدومان در امارات جبران کند.