محمد نادری: دلم با پرسپولیس است اما...

محمد انصاری به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به طور کلی فصل را از دست داده و شرایطش برای لیگ آینده نیز نامشخص خواهد بود. بر همین اساس باشگاه به دنبال راهی برای تمدید قرارداد محمد نادری است در حالی که کار به این راحتی‌ها نیست. بزرگترین مشکل برای ادامه همکاری نادری و پرسپولیس موضوع قرارداد قرضی این بازیکن است. نادری طی دو فصل اخیر که با پرسپولیس همکاری داشته، قراردادش به صورت قرضی بوده و طبق قوانین اکنون ادامه حضورش با چالش مواجه است و نمی‌تواند به این روند ادامه دهد.

اخبار ورزشی- به عبارت ساده‌تر این مدافع چپ‌پا و خوش‌استیل نمی‌تواند برای سومین فصل متوالی هم به عنوان بازیکن قرضی برای پرسپولیس بازی کند.

محمد نادری بازیکن جوانی بود که در تراکتور تبریز معروف شد، در پایان همان فصل به فوتبال بلژیک رفت و در آنجا قرار داد امضا کرد. او با اینکه قرارداد بلندمدتی را بسته بود ولی نتوانست در هیچ مسابقه رسمی به عنوان یار ثابت به میدان برود. این موضوع باعث شد او دوباره به ایران برگردد. این مدافع چپ‌پا که توانایی بازی در دفاع چپ و دفاع وسط را دارد، قراردادش طوری با کورتریک بسته شده که هر باشگاهی او را بخواهد، می‌تواند به عنوان یار قرضی در اختیارش بگیرد و بر همین اساس ۲ سال گذشته را در پرسپولیس توپ زد.

مسئله مهم این است که هر باشگاهی حالا به صورت قطعی نادری را بخواهد، باید پول خوبی به تیم بلژیکی بدهد که شاید کار دشواری در بحران ارزی برای پرسپولیس باشد. شنیدیم خرید دائمی نادری از باشگاه بلژیکی حدود ۵۰۰ هزار دلار (نزدیک به ۹ میلیارد تومان) آب خواهد خورد! شماره ۲۸ پرسپولیس بازیکن خوبی است. یک مدافع چپ رونده و تکنیکی که یحیی گل‌محمدی نیز سبک بازی اش را می‌پسندد، اما آیا این بازیکن ۹ میلیارد تومان می‌ارزد؟! اگر هم محمد نادری این مبلغ ارزش داشته باشد، برای بازار فوتبال ایران گران است. از طرفی پیدا کردن یک مدافع چپ انرژیک آن هم پس از مصدومیت شدید محمد انصاری اصلاً و ابداً کار آسانی نیست یا اینکه حداقل در فوتبال ایران سخت است. شاید پرسپولیس چاره‌ای نداشته باشد جز اینکه پول درشتی برای کسب رضایتنامه محمد نادری پرداخت کند.

نادری: دلم با پرسپولیس است!
پسر خوش‌اخلاق و بامعرفت پرسپولیس که اوایل شیوع ویروس کرونا در کشورمان با پخش ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده جلوی در مترو حسابی خبرساز شده بود، مدت هاست روزه سکوت گرفته است! شاید یکی از دلایل اصلی این سکوت همین وضعیت و بلاتکلیفی محمد نادری برای فصل آینده باشد. شنیدیم این مدافع جوان به یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس گفته است: «دلم با پرسپولیس است، اما با کورتریک قرارداد دارم و باید رضایتنامه‌ام را بگیرم.»

نادری خوب می‌داند در غیاب محمد انصاری فرصت خوبی دارد که سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس را قبضه کرده و جایگاه خوبی هم در تیم ملی به دست بیاورد. او ارزش فیکس بازی کردن در پرسپولیس را می‌داند. بنابراین تمام تلاش خود را خواهد کرد که رضایتنامه‌اش از کورتریک بلژیک را با مبلغی مناسب بگیرد اما...