دردسر مهاجم محبوب برانکو برای پرسپولیس

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سابق تیم فوتبال  پرسپولیس  پس از اینکه به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از سرخپوشان شکایت کرد، این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش برده است.

اخبار ورزشی- او که در زمان حضور  برانکو ایوانکوویچ  به این تیم پیوسته بود، عملکرد خوبی نداشت و پس از ۶ ماه از جمع سرخ‌ها جدا شد. ماجرای بودیمیر برای پرسپولیس دردسرساز خواهد بود، اما در حدی نیست که مشکل خیلی جدی برای باشگاه ایجاد کند. به بیان ساده‌تر اگر پرسپولیس نتواند در پرونده بودیمیر پیروز شود، باز هم این بازیکن نمی‌تواند به خواسته خود برسد.

خواسته بودیمیر، دریافت ۴۷۵ هزار دلار از پرسپولیس است، اما فیفا در نهایت با دریافت ۱۵۰ هزار دلار از سوی این بازیکن موافقت می‌کند. این ادعایی است که برخی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس مطرح می‌کنند. آنها معتقدند مدارک در دست دارند که با استناد به آن، رای فیفا می‌شکند و پرونده به نوعی، به سود باشگاه می‌شود.

بخش دردسرساز این پرونده، اما این است که اگر پرسپولیس نتواند مطالبات بودیمیر را پرداخت کند، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. اوایل خردادماه علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با پرونده بودیمیر اعلام کرد: از طریق وکیلش با او در ارتباط و مذاکره هستیم تا با بودیمیر مصالحه کنیم، وکیل این بازیکن به ما اعلام کرده تا پیشنهاد خودمان را ارسال کنیم که هنوز این کار انجام نشده است.

با این حال، از اطراف باشگاه پرسپولیس این طور برمی‌آید که نگرانی بابت طلب سنگین این بازیکن ندارند و می‌توانند با رقمی پایین‌تر از ادعای بودیمیر، پرونده مهاجم پیشین خود را ببندند.