طلب 70 میلیاردی پرسپولیس از یک موسسه/ پیشنهاد جدید به برانکو

مهدی رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس رو به جلو است و در چند روز اخیر هم بازیکنان به باشگاه آمدند و صحبت کردیم چون ارتباط خوبی میان باشگاه و بازیکنان برقرار است.

اخبار ورزشی- او درباره وضعیت مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ هم گفت: برانکو از طریق فیفا اقدام کرده، ما هم از طریق فیفا اقدام خواهیم کرد. اما پیشنهادی هم به برانکو ارائه کردیم و منتظر جواب نهایی هستیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه باید مبلغ ١٠۴ هزار فرانک برای پرونده برانکو هزینه کند؟ گفت: این موضوع صحت ندارد. فکر می‌کنم هزینه ما ۶۴ هزار فرانک باشد. حتما ارزش دارد که اعتراض کردیم. در بحث آقای برانکو، او مطالباتی دارد، پرسپولیس هم حق و حقوقی دارد. ما در حدود ١٣٠٠ صفحه لایحه برای CAS ارسال کردیم و منتظر صدور رای هستیم. ما پیشنهاد خودمان را برای پرداخت مطالبات آقای برانکو ارسال کردیم اما او هنوز پاسخی به ما نداده است.

وی درباره اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل آینده باشگاه هم گفت: این موضوع در حیطه وظایف وزارت ورزش است و من از آن اطلاعی ندارم.

او درباره وضعیت بشار رسن هم گفت: ما به این بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. یک پرداختی هم هفته آینده به این بازیکن خواهیم داشت. 

رسول‌پناه درباره وضعیت علیرضا بیرانوند هم گفت: در این باره نامه‌ای به باشگاه آنتورپ ارسال کردیم و منتظر پاسخ آن باشگاه هستیم. 

وی درباره مطالبات باشگاه پرسپولیس هم گفت: طلب‌هایی از موسسه مالی کوثر، همراه اول و ایرانسل داریم که در این‌باره نامه‌هایی ارسال کردیم. ما حدود ٧٠ میلیارد تومان از موسسه کوثر طلبکار هستیم اما درباره همراه اول باید حساب و کتاب کنند.