AFC با درخواست پرسپولیسی‌ها موافقت کرد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش سه،جمشید زارع، قائممقام باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امروز مسئولان دو باشگاه الغرافه و پرسپولیس با نمایندگان AFC در گفتوگویی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با مسئولان الغرافه و نمایندگان AFC برگزار کردیم.

ابتدا مدیران الغرافه از استقبال گرم باشگاه پرسپولیس در این جلسه تقدیر و تشکر کردند و سپس نماینده هندوستانی AFC نیز همه چیز را راضی‌کننده عنوان کرد.

وی افزود: ما هم در این جلسه از میزبانی قطری‌ها در دیدار رفت تقدیر و تشکر کردیم و برای آنها در این چند روزی که میهمان ما در ایران هستند آرزوی موفقیت کردیم. صرف نظر نتیجه که فردا رقم می خورد ابراز امیدواری کردیم تا با باشگاه الغرافه رابطه نزدیکی را با توجه به توافقات انجام شده داشته باشیم.

زارع خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد خود را به نماینده AFC درباره یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت یاد مدافع لیورنو ایتالیا که در جریان مسابقه فوتبال بر اثر ایست قلبی فوت کرد، اعلام کردیم که با موافقت نماینده AFC همراه شد.

همچنین با توجه به اعلام نماینده AFCسریعاً این موضوع را با خود AFC نیز در میان گذاشتیم تا آنها در جریان این موضوع قرار گیرند. از همین روز فردا قبل از بازی پرسپولیس و الغرافه یک دقیقه سکوت در ورزشگاه آزادی حکم‌فرما خواهد شد.