در برابر پرسپولیس از پیش باخته نیستیم

جابر انصاری در خصوص دیدار فردای دو تیم پیکان و پرسپولیس اظهار داشت: امیدواردم بازی خوبی شود و بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم. ما 9 بازی 9 فینال داریم که برای همه این دیدارها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیکان را در لیگ حفظ کنیم. برابر پرسپولیس بازی سختی داریم و برای کسب 3 امتیاز پا به میدان می‌گذاریم . برای این تیم حریف از پیش باخته نیستیم.

اخبار ورزشی- بازیکن تیم فوتبال پیکان در رابطه با عدم حضور تماشاگر در بازی با پرسپولیس گفت: من در تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌ام و حضور و یا عدم حضور تماشاگر نمی‌تواند روی عملکرد من تاثیر بگذارد. اما شاید روی علمکرد تیم حریف تاثیر منفی بگذارد. تماشاگر روح و جذابیت فوتبال است. 

وی در مورد مصدوم‌های پیکان عنوان کرد: در خصوص مصدومان باید کادر فنی صحبت کند. تیمی مثل ما که بضاعت کمتری در جذب بازیکن دارد خیلی ضرر می‌کند. باشگاه‌های ثروتمند که می توانند 2-3 جین بازیکن را جذب کنند با مصدوم شدن یک بازیکن زیاد ضرر نمی‌کنند و  این قانون 5 تعویض خیلی به آنها کمک می‌کند.

انصاری خاطرنشان کرد: خیلی از تیم‌‌ها هستند که نمی‌تواند 22 بازیکن هم تراز داشته باشته و با مصدومیت یک بازیکن کلیدی در آن پست به مشکل می‌خوردند. بازیکنان ما خیلی مستعد هستند و همه برای این بازی باقی‌مانده تمام توانشان را می‌گذارند.

مهاجم پیکان در رابطه با بازی‌های دوستانه و عملکرد این تیم تصریح کرد: ما چند بازی دوستانه انجام دادیم و کادر فنی برای شناخت بیشتر از بازیکنان و زوج سازی‌ها این دیدار ها برگزار کردند. در خط دفاعی و حمله بازنگری‌هایی انجام شد.