واکنش جالب گرشاسبی به تقابل پیکان و پرسپولیس

 امشب یکی از دیدار‌های مهم هفته بیست و دوم تقابل پرسپولیس و  پیکان  در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی- دیداری که بین تیم صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی انجام می‌شود و امتیاز آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است. فیروزه‌ای‌پوشان برای فرار از انتهای جدول و به دست آوردن شانسی برای ادامه فعالیت در لیگ برتر می‌جنگند و طبیعتاً پرسپولیسی‌ها به دنبال بالا بردن امتیازات خود در راه رسیدن به قهرمانی هستند؛ اما در این میان با فردی مواجه می‌شویم که شرایط متفاوتی دارد.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان که تا همین چند ماه قبل مدیریت در باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت. او در ابتدا به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سرخپوش پایتخت فعالیت‌هایش را شروع کرد و سپس جانشین علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل این باشگاه شد.

دوران حضور او در پرسپولیس همراه با یک قهرمانی در لیگ برتر و همچنین رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا آن هم با پنجره‌های بسته نقل و انتقالاتی بود و آمار جالبی برای این مدیر در باشگاه پرسپولیس باقی ماند. البته مشکلات زیادی هم در آن زمان مطرح شد؛ از جمله بی‌پولی مداوم یا موضوع جداایی چند بازیکن مثل صادق محرمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، وحید امیری و... به هرحال، اکثر بازیکنان از همکاری با گرشاسبی احساس رضایت داشتند.

حالا گرشاسبی می‌گوید برای دیدار با پرسپولیس حس عجیبی دارد. او در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: به طور کلی در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات رخ می‌دهد که شما روزی در یک تیم باشید و روزی دیگر در تیم مقابل. این مسائل را نمی‌توان از فوتبال حرفه‌ای حذف کرد.

مدیرعامل پیکان همچنین در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار تیمش برابر پرسپولیس اضافه کرد: در این شرایط چیزی نگویم بهتر است؛ فقط به این موضوع اعتقاد دارم که باید هر دو تیم، بازی زیبایی را انجام بدهند تا هواداران از تماشای آن لذت ببرند.