سراج: این پیروزی هدیه‌ ما به داغداران است

بهنام سراج پس از پیروزی صنعت نفت مقابل پارس جنوبی جم ، اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم که چندین بازی در آبادان برنده نشدیم و مردم خیلی ناراحت بودند.

اخبار ورزشی- هواداران بی شماری داریم که بچه های صنعت نفت فقط برای آن‌ها می‌جنگند. ما از نظر مسائل مالی آنقدر ضعیف هستیم و به مشکل خورده‌ایم که بچه‌ها واقعا فقط به خاطر خودشان، خانواده‌هایشان و مردم بازی می‌کنند.

سراج تصریح کرد: ‌این سه امتیاز هدیه‌ای بود به آن‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند. من امیدوارم شاید بتوانم چنددرصدی از داغ آن‌ها کم کنم و واقعا و قلبا از کسب این سه امتیاز خوشحالم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم که در بازی‌های بعد هم بتوانیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم. 

سرمربی تیم نفت آبادان در مورد تاثیر وقفه مسابقات لیگ روی تیمش گفت: قطعا تاثیر داشت. کیفیت این بازی درست است دو گل زدیم و برنده شدیم و خیلی از دقایقی بازی صاحب توپ بودیم، ولی از نظر بدنی هنوز بچه های ما به آمادگی نرسیده‌اند. البته طبیعی است و در فوتبال دنیا هم می‌بینید خیلی از تیم‌ها شرایط صددرصدی را ندارند. ان‌شاالله تمرین می‌کنیم و به آن شرایط هم می‌رسیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد بازی امروز تیمش گفت: تقریبا با یک سبک جدید بازی کردیم. یا به اجبار یا با تصمیم خودمان، با هماهنگی کادرفنی بوده، به چند تن از جوانانمان میدان دادیم. خیلی خوب از آن‌ها استفاده کردیم. بازی خوبی را ارائه دادیم. به خواسته مان رسیدیم. بعد از گل اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و زیاد به حریف موقعیت ندادیم. ولی من از دقیقه 80به بعد از بازیکنانم رضایت ندارم. قطعا باید کار کنیم که وقتی جلو هستیم از این آشفتگی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: به تیم پارس جنوبی هم تبریک می‌گویم. آن ها هم بازی خیلی خوبی انجام دادند. دقایقی از بازی به ما فشار آوردند اما بچه‌های ما باهوش بازی کردند و زیاد به حریف موقعیت ندادیم. دروازه‌بان ما امروز خیلی خوب کار کرد. خط دفاع ما به جز چند صحنه منظم بود،قطعا وقتی هماهنگی و انسجام باشد چیزی به جز برنده شدن برای تیم ندارد.

سراج در مورد بازی بعدی با تراکتور عنوان کرد: روز شنبه بازی خیلی سختی با تراکتور داریم. از همین الان بازی امروز را فراموش می کنیم. می رویم خودمان را برای بازی با تراکتور آماده کنیم که یک بازی به مراتب سخت تر از این بازی است. بازی بعدی برای آن ها خیلی مهم است و این کار ما را سخت می کند اما ما هم برنامه ریزی می کنیم که از آن بازی هم امتیاز بگیریم.