یحیی گل محمدی: ماموریت بعدی ما بازی با شاهین است

یحیی گل محمدی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان تهران در نشست خبری آنلاین گفت: برد مهم امشب را از طرف خودم و اعضای کادر فنی به محمد انصاری تقدیم می‌کنیم. همه دوست داشتیم کنارمان باشد اما متاسفانه دچار مصدومیت شد.

اخبار ورزشی- سرمربی پرسپولیس افزود: نیمه اول بازی خوبی بود و توانستیم گل بزنیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پیکان برای جبران نتیجه بازی، انتحاری بازی کرد و با حملات و توپ‌های بلند سعی داشت زودتر به دروازه ما برسد. در چنین شرایطی توپ‌های دوم و سوم می‌تواند تعیین کننده باشد. گل دوم را خیلی به موقع زدیم و بعد از آن هم خوب توانستیم شرایط را کنترل کنیم. بعد از ۱۰۰ روز نبودن در شرایط مسابقه خوب بودیم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما یک مأموریت داریم که بردن بازی بعدی است. از فردا به بازی با شاهین فکر می کنیم. آنها هم مثل پیکان پر تلاش هستند. این تیم‌ها در وضعیتی نیستند که راحت امتیاز از دست دهند. من تیم پیکان را خیلی خوب دیدیم و عملکرد فنی که دیدم با جایگاه آنها همخوانی نداشت.

گل‌محمدی درباره مصدومیت وحید امیری و عملکرد خوب مهدی عبدی به عنوان جانشین وی اظهار داشت: امیری دچار کشیدگی عضله شد و چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود. پزشک تیم این موضوع را به من گفت. مهدی عبدی هم تلاش کرد و گل‌های زیبایی زد. مهاجم جوانی است و باید تلاش بیشتری کند چون می‌تواند بهتر هم شود. امیدوارم گل‌هایی که زد باعث غرور او  نشود.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر از آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من واقعا نمی دانم چه اتفاقی رقم می خورد. فقط می دانم تا یازدهم تیرماه با ما قرارداد دارد.

وی در پایان به تمجید از تیم داوری پرداخت و گفت: به آقای زاهدی فر و تیم داوری تبریک می گویم خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند. به هر حال داوران نیز مثل فوتبالیست ها هستند و پس از چهار ماه قضاوت نکردن تحت فشار هستند.