به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، امید غلامزاده که چند سالی است در چین تایپه مربیگری می کند از سوی فدراسیون تکواندو این کشور به عنوان سرمربی راهی رقابتهای قهرمانی آسیا می شود.

غلامزاده که سابقه حضور در تیم ملی ایران و کسب مدالهای جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد در این مورد گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی شاگردان من درخشش فوق العاده ای داشتند. از میان ۱۲ تکواندوکار اعزامی ۹ نفر شاگردان باشگاه من هستند و به همین دلیل من به عنوان سرمربی انتخاب شدم.

وی افزود: برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اوزان ششم و هشتم را حذف کرده و در سایر اوزان نمایندگان خود را اعزام می کنیم، ضمن اینکه هر سه نماینده المپیکی ما هم در این رقابتها به میدان می روند.

غلامزاده در خصوص برنامه خود برای المپیکی ها گفت: همین الان المپیکی ها در اسپانیا و هلند اردو زده اند و و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر اجازه حضور در هیچ تورنمنتی را به سه نماینده المپیکی نمی دهیم. برگزاری اردوی تدارکاتی در تایلند، چین، کره جنوبی در دستور کار ما قرار دارد.

این عضو سابق تیم ملی کشورمان در پایان گفت: اکنون ایران قطب اول تکواندو جهان و آسیاست و امیدوارم اعضای تیم ملی بتوانند یک بار دیگر سرود مقدس کشورم را روی سکوی قهرمانی جهان طنین انداز کنند.

رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه در ویتنام برگزار خواهد شد.