قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تمام شد

علیرضا بیرانوند که قرار بود دو هفته پیش راهی بلژیک شود، از سفر به آنتورپ بازماند و حالا وضعیت مبهمی را پیش روی خود می‌بیند. او که در دیدار مقابل پیکان چند واکنش خوب داشت، در آخرین دقایق مسابقه به شکلی عجیب مرتکب پنالتی شد و دروازه خود را باز شده شده دید تا در نخستین بازی بعد از کرونا از ثبت کلین شیت ناکام باشد.

اخبار ورزشی- شرایط پیچیده او در حالی رقم خورده که بیرانوند تا 11 تیر با پرسپولیس قرارداد داشت و در واقع امروز آخرین روز از قرارداد خود با پرسپولیسی ها را سپری می‌کند و سرمربی تیم آنتورپ نیز امیدوار است که بر طبق همین تاریخ، او اردوی سرخپوشان را ترک کند و به رویال آنتورپ ملحق شود. بیرانوند امروز احتمالا برای آخرین بار در تمرین تیم یحیی گل محمدی حضور خواهد یافت و اگر امکان سفر به اروپا را داشته باشد، هرچه زودتر ایران را به مقصد بلژیک ترک خواهد کرد.

باشگاه آنتورپ که خود را آماده فینال جام حذفی می‌کند، یک دروازه بان فرانسوی را جذب کرده و در خبر آمده که یک گلر مجارستانی را هم زیر نظر دارد تا در صورت عدم بازگشت بیرانوند ، سراغ او برود. به همین خاطر است که شاید پرسپولیسی ها امکان تمدید قرارداد تا پایان فصل (طبق قانون فیفا در زمان کرونا) را نادیده بگیرند تا بیرانوند به اروپا برود و حدود 500 هزار یوروی باقی مانده نیز وارد خزانه سرخپوشان شود.

این در حالی است که البته دو سه هفته پیش نیز اخباری مبنی بر آخرین تمرین بیرانوند در پرسپولیس منتشر شد اما قوانین اتحادیه اروپا معادلات را برهم زد و حالا شاید دوباره اوضاع به شکلی پیش برود که او دوباره شماره یک پرسپولیس در دیدار مقابل شاهین بوشهر باشد.