مربی استقلال خیال هواداران را درباره فرهاد مجیدی راحت کرد

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال فریب صفحات مجازی و شایعات را نخورند.

اخبار ورزشی- بهزاد غلامپور درباره تساوی یک بر یک استقلال و بحث‌هایی که در رابطه با اولتیماتوم به فرهاد مجیدی مطرح می‌شود، اظهار داشت: این بحث‌ها در صفحات مجازی مطرح می‌شود، باشگاه پشت مجیدی است و دلیلی ندارد به این موضوعات بپردازیم. 

وی افزود: خودمان نتیجه نگرفتیم و نباید دنبال مسائل دیگر باشیم. یکسری موضوعات نیز باعث شد نتیجه نگیریم که به آن ورود نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید:

امیر قلعه نویی دوباره استقلالی می شود؟

خبری خوش به استقلالی ها درباره یک فوق ستاره


مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مطرح شدن دوباره استراماچونی و امیر قلعه‌نویی برای هدایت استقلال تصریح کرد: همانطور که گفتم این بحث‌ها در صفحات مجازی رخ می‌دهد. باشگاه اطلاعیه یا بیانیه نداده است. سعادتمند، مدیرعامل باشگاه حمایتش را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کرده و در دو بازی اخیر در اهواز و تهران کنار تیم بوده است. مدیریت باشگاه در این مدت به خوبی کارها را انجام داده و مطمئن باشید پشت مجیدی هستند، البته شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم دو بازی اخیر نتیجه بگیریم. 

غلامپور خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم فریب صفحات مجازی را نخورند و اگر باشگاه بیانیه و اطلاعیه‌ای داد به آن رجوع کنند. اگر به صفحات مجازی باشد، من الان به بارسلونا رفته بودم! به شایعات توجه نکنند و بدانند سعادتمند پشت مجیدی است.