حمایت سرمربی شهر خودرو از فرهاد مجیدی

 مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره انتقاد هواداران استقلال از فرهاد مجیدی بیان کرد: شنیدم که هواداران خیلی تند علیه او صحبت می‌کنند، اما قطعا نباید فراموش کرد که خود استراماچونی هم ابتدای حضورش در استقلال خوب ظاهر نشد و تا رسیدن به شرایط ایده‌ آل چند بازی اول را از دست داد و شرایط خوبی نداشت، اما باشگاه پای او ایستاد تا شرایط کم کم ایده‌ آل شد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: مجیدی هم بالاخره تیمی که خودش نبسته را در حال مدیریت است آن هم در شرایطی که دست‌ انداز‌های بزرگی در باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس وجود دارد. خواهشی که به عنوان یک مربی دارم این است که هواداران همه تیم‌ها مخصوصا پرسپولیس و استقلال پای مربیانشان بایستند و فرصت بدهند و این سرمایه‌های تیمشان را به راحتی نسوزانند.

سرآسیایی همچنین در پاسخ به صحبت‌های لوکا بوناچیچ که ذوب‌آهن را مقابل شهرخودرو، بدشانس نامیده بود تاکید کرد: شاید ما در پنالتی حریف خوش‌شانس بودیم، اما ذوب‌آهن شانس زیادی آورد که گل‌های بیشتر نخورد؛ توپی که مرادمند به تیرک دروازه زد، توپی که خلعتبری در مصاف تک به تک تبدیل به گل نکرد و پنالتی که داور برای ما نگرفت.

سرمربی شهرخودرو تیمش را آماده رویارویی با گل گهر دانست و تصریح کرد: بعد از یک روز استراحت، برای شرایط بازی با گل‌گهر استارت زدیم. بازیکنان ما آماده هستند و انشاالله برای یک بازی خوب به سیرجان می‌رویم. گل گهر در نیم فصل دوم متحول شده و تیم‌های آقای جلالی که استاد همه ما هستند بازی‌های خوبی را بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرخودرو مشکل مالی دارد یا خیر؟ یادآور شد: ما خدا را شکر هیچ مشکل مالی نداریم. تیم ما از بازیکن و مربی، ۷۵ تا ۸۰ درصد پول گرفته‌ایم و اگر  حمیداوی صحبتی در مورد مشکلات کردند را نباید با مسائل مالی اشتباه گرفت، چون صحبت او در مورد اصل تیمداری بخش خصوصی بوده که در شرایط امروز واقعا طاقت‌ فرسا است.