قراردادهای نجومی اینبار در والیبال ؟

مصطفی کارخانه درباره شروع تمرینات تیم والیبال سایپا گفت: تمرینات خوبی را آغاز کرده‌ایم، با توجه به شرایط کرونا و مدت زمانی که بازیکنان تمرین نداشته‌اند، بیشترین سعی بر این بوده که کارهای تکنیکی را انجام دهیم و هدف ما افزایش آمادگی عمومی و جسمانی بازیکنان است. در هفته نخست بیشترین تمرکز بر روی تمرینات هوازی و افزایش انعطاف بازیکنان بود.

اخبار ورزشی- سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: در هفته نخست، تمرینات پرشی نداشتیم چرا که نمی‌خواستیم آسیب‌دیدگی تیمی افزایش پیدا کند، از هفته آینده نسبت به هفته گذشته کمی جدی‌تر تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و قطعاً هفته به هفته شرایط تمرین سخت‌تر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت عدم حضور تیم شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا، برنامه‌ای برای شرکت در این رقابت‌ها دارند یا خیر؟ گفت: هنوز به ما چیزی اعلام نشده اما طبق برنامه قبلی در صورت انصراف تیم نخست، تیم سایپا به عنوان تیم دوم می‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. تابع سیاست فدراسیون و منتظر تصمیم آنها هستیم؛ قطعاً پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم و به موقع برنامه خود را خواهیم گفت.

کارخانه در واکنش به صحبت‌های تند سلطانی در رابطه با قرارداد بازیکنان تیم سایپا، گفت: اعتقادی به این صحبت‌ها ندارم، همه چیز بر مبنای خرد جمعی بوده است، چنین رقم‌ها و بودجه‌هایی که می‌گویند، درست نیست، در این زمینه صحبتی نمی‌کنم و پاسخ آن را بر عهده باشگاه می‌گذارم؛ قطعاً باشگاه نیز پاسخ خواهد داد.

بهمن سلطانی مدیر پیشین تیم های پایه والیبال سایپا در اظهار نظر اخیر عنوان کرده که این باشگاه رقم های میلیاردی را به بازیکنان تیم والیبالش پرداخت کرده است. وی عنوان کرده که رقم قرارداد بازیکنان تیم والیبال سایپا نسبت به گذشته افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است.