فولاد به حالت مخفیانه از مازندران رفت!

غلامرضا بهروان در مورد برگزار نشدن مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و نساجی قائمشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که فولاد به مازندران آمد، به رسم میهمان نوازی و اینکه جواد نکونام در تیم نساجی سرمربی بوده و سعید آذری هم مدتی مدیرعامل این باشگاه بوده، به آنها همه جور خدماتی ارایه کردیم. حتی زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر را برای تمرین در اختیار فولاد قرار دادیم که آنها نیز تقریبا با تیم کاملشان تمرین کردند. 

اخبار ورزشی- وی افزود: فولاد در هتل لوکسی در بابل مستقر شد که هتل گرانقیمتی هم هست. ما هم به رسم میهمان نوازی به این هتل رفتیم. در جلسه هماهنگی هم محمد علوی سرپرست محترم تیم که مرد بسیار باشخصیتی است، گفت بسیاری از بازیکنان ما کرونا گرفته‌ و اگر ما را مجبور به بازی با نساجی بکنید، با نفرات ذخیره‌مان به میدان خواهیم رفت. البته حاضر نشد صحبت‌هایش را مکتوب کند و فقط شفاهی این مسایل را مطرح کرد. اصلا بحثی در مورد بازی نکردن مقابل نساجی نبود.

رئیس هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: نکته عجیب برایم این بود که فولاد به حالت مخفیانه از مازندران رفت. حداقل انتظارماین بود که تلفنی از ما خداحافظی می‌کردند. ما که نمی توانستیم به زور جلوی خروج‌شان را بگیریم اما حتی به ما یک تلفن هم نزدند و نگفتند که داریم می‌رویم. در حالیکه اخلاق حکم می‌کرد یک خداحافظی ساده با ما انجام می‌دادند. 

بهروان در مورد وضعیت این مسابقه گفت: طبق پروتکل‌ها باید از فولادی‌ها دوبار تست کرونا گرفته شود و به قول معروف راستی آزمایی شود. البته برایم جالب است که بازیکنان فولاد در دو بخش از مازندران رفتند؛ بخشی با خودرو شخصی رفتند و بخشی هم با هواپیما از فرودگاه ساری راهی اهواز شدند. فولادی‌ها برای رفتن از مازندران و بازی نکردن برنامه داشتند زیرا بلیت هواپیما را باید از قبل بخرید. مگر اتوبوس شرکت واحد است که یکباره به فرودگاه بروی و سوار هواپیما شوید و بروید.