بازیکن کرونایی ماشین سازی در قرنطینه به سر می برد

حسن آذرنیا در خصوص اینکه آیا باشگاه ماشین سازی آماده میزبانی از پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان است یا خیر گفت: ورزشگاه اختصاصی ما یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های ایران است و هیچ مشکلی از بابت امکانات نداریم.

اخبار ورزشی- وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کردیم و مساله‌ای از این بابت نداریم. حتی در دو سفری که به خارج از تبریز رفتیم با پرواز چارتر رفتیم تا مشکلی وجود نداشته باشد. در مجموع همه پروتکل‌ها را رعایت کردیم و آماده میزبانی از پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازیکن کرونایی دارد یا خیر، عنوان کرد: خدا را شکر بازیکن کرونایی نداریم، البته ما قبل از بازی با فولاد یک بازیکن کرونایی و یکی از اعضای کادر فنی مان را با این شرایط داشتیم که پیش از آن بازی آن‌ها را به قرنطینه فرستادیم تا به کسی سرایت نکند. ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم و تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم.

آذرنیا خاطرنشان کرد: ما در ورزشگاه و حتی در تمرین تونل ضد عفونی کننده و دیگر موارد بهداشتی را داریم تا کوچکترین مشکل پیش نیاید. هر آن چیزی که در پروتکل‌ها به آن اشاره شده در تمرینات و مسابقات ما انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تا امروز ۳ مرتبه از اعضای تیم و باشگاه تست کرونا گرفتیم، این کار ابتدا برای حفظ سلامتی خودمان و بعد برای حفظ سلامتی آن‌هایی که با ما برخورد دارند انجام شده. همانطور که گفتم ما حتی مشکل سفر خارج از استان هم نداریم و با مساعدت مالک‌مان با پرواز چارتر همه جا می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص بازی فردای تیمش با پرسپولیس گفت: می‌دانیم بازی با پرسپولیس سخت است، اما در فوتبال ایران فاصله تیم‌ها خیلی نیست. ما تا همین جا ۶ امتیاز از استقلال و یک امتیاز از پرسپولیس گرفتیم که نشان می‌دهد مقابل تیم‌های بزرگ از پیش بازنده نیستیم. الان هم که با تغییر و تحولات کادرفنی تمرینات خوبی داشتیم و آماده هستیم.

آذرنیا افزود: از نظر فنی برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و تیم کامل را در اختیار داریم. ما برای پرسپولیس احترام خاصی قائل هستیم و آن‌ها با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستند، اما می‌خواهیم برای کسب نتیجه خوب به زمین برویم.

وی در پایان گفت:با اینکه تیمی جوان هستیم، اما می‌خواهیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. در کل آماده هستیم تا میزبانی خوبی از پرسپولیس انجام بدهیم.