واکنش سرمربی سابق به نقل و انتقالات پرسپولیس

حمید درخشان در گفت‌وگویی، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس  مقابل ماشین‌سازی در تبریز در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ نوزدهم، اظهار داشت:پرسپولیس پیروزی خوبی به دست آورد، اما باید خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و برای این کار باید در تمام خود خود را تقویت کند. فاصله نیمکت پرسپولیس با تیم اصلی زیاد است و گل‌محمدی باید با تقویت نیمکت، این فاصله را کم کند.

اخبار ورزشی- حمید درخشان در خصوص آینده پرسپولیس، تصریح کرد:در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو، پرسپولیس باید با نگاه بلند مدت به طور ویژه در خط‌های هافبک و حمله، بازیکن جذب کند. حتی اگر بازیکنان خوبی مثل علیپور، مهدی ترابی و بشار رسن برای فصل بعد بمانند، باز هم پرسپولیس به تقویت نیاز دارد چون حریفان در لیگ قهرمانان آسیا، سطح فنی بالایی دارند و رقابت دشوار است.

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون نیمکت این تیم، گفت:تیم بزرگ، نیمکت خوب هم می‌خواهد و امیدوارم باشگاه بتواند به خوبی در تابستان بازیکن جذب کند. پرسپولیس در فصل جاری تقریبا دیگر قهرمان شده و باید به مسیر دشوار پیش‌رو در آینده بیندیشد. البته این موضوع هم مهم است که تیم گل‌محمدی بتواند با اختلاف امتیاز زیاد در فصل جاری قهرمان شود و این تاثیرات روحی خوبی روی این تیم برای فصل آینده خواهد گذاشت.

حمید درخشان در پایان در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل جاری خاطرنشان کرد:تیمِ یحیی مقابل پیکان و ماشین‌سازی خوب بازی کرد، اما واقعا برای بازی‌های دشوارتر در آسیا نیاز به تقویت خط هافبک و حمله خود دارد. اهمیت نیمکت هم برای این تیم بسیار مهم است تا اگر بازیکنان تاثیرگذار این تیم به هر دلیلی در یک بازی حضور نداشتند، جایگزین داشته باشند.