به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت گل،میلاد غریبی اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران آنها احترام قائل هستیم.

وی تصریح کرد: البته احترام ما باعثنمی‌شود که با حریف رقابتی سالم و جوانمردانه نداشته باشیم و به طور قطع بازیکنان سایپا روز شنبه با هدف پیروزی و کسب ۳ امتیاز در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند.

این بازیکن جوان در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه جوانان سایپا چگونه در برابر چهره‌های صاحب نام پرسپولیس مانند علی کریمی حاضر می‌شوند؟ ‌ گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد که برای تمام جوانان سایپا و به طور کلی جامعه فوتبال کشور قابل احترام هستند.

غریبی ادامه داد: به طور قطع رقابت و بازی کردن در برابر این بازیکنان به ما انگیزه می‌دهد و امیدوارم دیدار سایپای البرز و پرسپولیس تهران شاهد رقابتی جذاب و تماشاگر پسند باشیم.

* جوانان سایپا نقطه قوت این تیم هستند

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا میانگین سنی جوان سایپا موجب نمی‌شود که این تیم در برابر تیم‌های با تجربه مشکل داشته باشد؟ گفت: ما در دیدارهای این فصل در برابر استقلال و پرسپولیس نتوانستیم به حق خود برسیم و در هر ۳ دیدار بازنده بودیم.

مهاجم سایپا اظهار داشت: دلیل این باخت‌ها هرگز به جوانی ما مربوط نمی‌شود و حتی در بازی برابر استقلال کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت تاکید کردند که حق آنها پیروزی نبود و سایپا بهتر از استقلال بازی کرد.

غریبی گفت: در برابر پرسپولیس در بازی رفت نیز که با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم، چندین موقعیت گل را به دلیل بی‌ دقتی از دست دادیم.

* نتیجه دیدار رفت با پرسپولیس را جبران می‌کنیم.

وی افزود: اگر میانگین سنی جوان سایپا علت باخت‌ به استقلال و پرسپولیس در این فصل باشد، ما هیچگاه نباید تیم‌های بزرگ را شکست دهیم.

غریبی اظهار داشت: این در حالی است که بارها استقلال و پرسپولیس را با همین بازیکنان جوان در ورزشگاه آزادی شکست داده‌ایم و در دیدار روز شنبه نیز به دنبال جبران شکت در دیدار رفت برابر قرمزپوشان پایتخت هستیم.

لازم به توضیح است، ‌ دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در حال حاضر نماینده استان البرز در رقابتهای لیگ برتر با کسب ۳۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول ردهبنی قرار دارد و تیم پرسپولیس نیز با ۲ امتیاز بیشتر جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.