به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت: ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. در نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم.

اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم.


سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: به نظرم الجزیره از نتیجه تساوی راضی بود. در دیدار رفت هم ۱۲ موقعیت گل داشتیم اما یک بار به گل رسیدیم. در این دیدار نیز می توانستیم به پیروزی برسیم.


وی اضافه کرد: همان طور که قبلا گفتم هنوز ۶ امتیاز باقی مانده و صعود الجزیره نیز به عنوان تیم اول هنوز قطعی نیست، چرا که ما به ۲ بازی بعدی مان امید بسیاری داریم.