هومن افاضلی: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند

هومن افاضلی بعد از دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی سختی بود چراکه تیم ما هفت ماهی بود که نبرده بود.

اخبار ورزشی- ما هم زمان کوتاهی با بازیکنان ماشین سازی داشتیم. پس از حضور من بچه ها شرایطشان از لحاظ انگیزشی تغییر کرد و امشب با تمام وجود بازی کردند.

وی افزود: خیلی کار بزرگی است در فوتبال با تمام وجود و انرژی بازی کنی. بازیکنانم با تمرکز کار کردند. در نیمه اول حمله کردیم و شرایط خوبی داشتیم. اواخر کار هم که ذوب آهن خیلی روی تیم ما فشار آورد، مسابقه را خوب کنترل کردیم. هرچند صاحب توپ نبودیم اما فضای زیادی به بازیکنان حریف ندادیم.

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: موقعیت نداشتن حریف یعنی بچه های ما تمرکز زیادی داشتند. البته ماشین سازی خیلی کار دارد و باید برخی مسائل تغییر کند. برای شروع، بازیکنانم فوق العاده کار کردند و از آنها ممنون هستم. بچه های با شرف و با غیرتی هستند. 

افاضلی درباره ارزیابی اش از عملکرد داور گفت: همیشه اختلاف نظر با داور وجود دارد ولی وقتی ترابیان سه پنالتی می گیرد و دو بازیکن را اخراج می کند، یعنی شجاعت دارد. با دیدن فیلم می توان متوجه شد تصمیم های وی درست بود یا اشتباه. همه افراد درگیر مسابقه احساسی هستند و فوتبال ورزشی است که احساسات زیادی در آن دخیل است. بدون این موضوع نمی توان فوتبال را تصور کرد. باید صبر کنیم و سپس شرایط را بسنجیم.

وی درباره بازی در اصفهان توضیح داد: همه چیز در اینجا فوق العاده است. اصفهان هتل های خوب، شهری زیبا، مردم خوب و میهمان نواز، ورزشگاه ها و زمین های تمرینی با کیفیتی دارد.