به خاطر یک بازیکن بازی لغو نشد! /مذاکره با پیروز قربانی برای تقویت تیم گل گهر

محمد جواهری در خصوص ابتلای 12-13 بازیکن باشگاه گل‌گهر سیرجان به ویروس کرونا اظهار داشت: روز سه شنبه در کمپ الیاف یکی از بازیکنان تب و لرز شدید داشت و بلافاصله کادر پزشکی متوجه شد که او علائم کرونا دارد و از تمرین کردن وی جلوگیری کرد. روز پنجشنبه هم در سیرجان متوجه شدیم تعداد دیگری از بازیکنان ما دچار این مشکل شدند، بالاجبار مجبور شدیم همان روز از تمام بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی تست کرونا گرفته بگیریم که متوجه شدیم 6 بازیکن، 4  عضو کادر فنی و 2 عضو اجرایی کرونا دارند.

اخبار ورزشی- جواهری تاکید کرد: بعد از این تیم قرنطینه شد و این موضوع را به سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. طبق قانوان 25 درصد را پر کرده بودیم به همین دلیل نباید بازی ما برگزار می شد. طبق قانون جدید که به باشگاه ها ابلاغ شده از 25 درصد کرونایی، 80 درصد باید بازیکنان باشند به همین دلیل ما فقط 7 بازیکن کرونایی داشتیم در حالی که اگر 8 بازیکن ما کرونایی بودند بازی لغو می‌شد.

وی تاکید کرد: جا دارد از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنم چون ساعت 2 بامداد جواب تلفن‌ها ما را دادند. من اعتقاد دارم باید در این فوتبال اخلاقمدار باشیم و صادقانه کار کنیم و به میدان برویم. با وجود اینکه به ما گفتند برای حضور در زمین یک بازیکن کمتر از 25 در صد دارید مجبور شدیم 2 نفر از بازیکنان امید را آماده کنیم. به نظر من شب پر استرسی را پشت سر گذاشتیم ولی صادقانه با فدراسیون همکاری کنیم.

مدیرعامل گل‌گهر در خصوص اینکه گفته می‌شود 5 نفر دیگر از بازیکنان این تیم ممکن است کرونا داشته باشند عنوان کرد: خوشبختانه تست مجددی از بازیکنان گرفتیم که همه آنها منفی شده است.

جواهری با اشاره به استعفای جلالی عنوان کرد: در مورد آقای جلالی هم بگویم سلامتی او برای ما و باشگاه حائز اهمیت است. شما دیدید در بازی با پیکان گل صحیح ما مردود شد، آن هم در بازی 6 امتیازی. آیا کمیته داوران نباید این موضوع را پیگیری می کرد؟ وقتی ما متانت به خرج می دهیم و جار و جنجال نکردیم چرا باید حق ما خورده شود؟

وی تاکید کرد: بعد از پایان بازی با پیکان داور به کادر فنی ما اعلام کرد که اشتباه کرده است. دلیل بازگشت جلالی هم این بود که بعد از بازی قبل هیات مدیره ما جلسه گذاشت و با استعفای او مخالفت کرد. در ادامه قرار شد کادر فنی تقویت شود و سرآسیایی به جمع ما اضافه شد و امروز نیز با آقای پیروز قربانی نشست داریم و او نیز به جمع ما اضافه خواهد شد.