کاپیتان گل‌گهر : فاصله‌ بین مسابقات باعث شد افت کنیم /ماشین‌سازی تیم خوب و باشخصیتی است

علیرضا ابراهیمی در مورد پیروزی 4 بر2 گل‌گهر مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: در سه بازی بعد از تعطیلات کرونا نتیجه نگرفتیم و به همین دلیل شرایط تیم خوب نبود. قبل از تعطیلات کرونا، استقلال و صنعت نفت را بردیم و می‌توانستیم سپاهان را هم ببریم اما فاصله‌ بین مسابقات باعث شد افت کنیم و بعد از شروع مجدد لیگ با اینکه حق‌مان نبود سه بازی را واگذار کردیم. 

اخبار ورزشی- وی ادامه داد:‌ برای بازی با شاهین مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی به کادرفنی اضافه شدند و به ما در بحث روحی و روانی کمک کردند. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به سه امتیاز برسیم.از نظر فنی در این بازی عالی بودیم و آنچه را که می‌خواستیم در زمین پیاده کردیم. شاهین هم در زمان‌هایی از بازی مسلط بود اما توانستیم دست پر از این مسابقه خارج شویم. نمی‌توان گفت این بازی 6 امتیازی بود اما با یک مساوی هم سقوطمان حتمی می‌شد. شب قبل از بازی با پیکان هم گفتم تیم در لیگ برتر می‌ماند و الان هم می‌گویم شک نکنید می‌مانیم.

کاپیتان گل‌گهر در مورد اظهارات مهدی پاشازاده مبنی بر اینکه پنالتی دوم هدیه داور به گل‌گهر بود، گفت: ‌پنالتی‌ها را کارشناسان داوری گفتند درست بود. نمی‌خواهم در مورد سرمربی تیمی صحبت کنم اما این حرف زشت است. آیا ما هم باید بگوییم در بازی با پیکان، گل آنها که ابتدا به اوت رفته بود هدیه داور بود؟ یا توپ ما که وارد دروازه پیکان شد اما داور آن را مردود کرد چه بود؟ مقابل شاهین، زمانی پنالتی دوم برای ما گرفته شد که سه بر یک جلو بودیم و موقعیت‌های گل زیادی هم داشتیم. این چه هدیه‌ای است؟ حالا اگر نتیجه سه بر یک، چهار بر یک شود چه اهمیتی دارد؟

وی افزود: دقیقه سیزده، 3 بر یک جلو بودیم. بعد از آن هم سه بار توپ به تیرک دروازه حریف خورد و آن‌ها موقعیت آنچنانی هم روی دروازه ‌ما نداشتند. من وقتی قضاوت‌های حاج ملک را از تلویزیون می‌بینم می‌گویم او جوان و مغرور است. مطمئنا به خاطر یک پنالتی در این بازی نمی‌آید خودش را خراب کند.

ابراهیمی با اشاره به تلاش بازیکنان تیمش در این مسابقه، تصریح کرد: بچه‌های ما در این بازی خیلی زحمت کشیدند. نباید با این حرف‌ها زحمات آن‌ها را خراب کرد. وقتی بد بازی می‌کنیم باید بگوییم بد بودیم. من بعداز بازی با سپاهان گفتم بد بودیم و باختیم. حتی گل دومی که شاهین زد، زمانی بود که بچه‌های ما مغرورانه بازی می‌کردند. بهتر است فرار رو به جلو نکنند و حقیقت را به مردم بوشهر و هواداران شاهین بگویند.

کاپیتان گل‌گهر در مورد اینکه پاشازاده معتقد است کرونایی بودن 12 نفر در گل‌گهر یک کار کثیف بود که تمرکز شاهین را به هم ریخت، عنوان کرد: من سه سال است در گل‌گهر بازی  می‌کنم و همه من را می‌شناسند. به خدا قسم می‌خورم که هیچ باشگاهی به سادگی باشگاه ما نیست. شما ببینید تیم فولاد بازیکن کرونایی داشت اما با استقلال بازی کرد. خیلی از تیم‌های دیگر کرونایی دارند و اعلام نمی‌کنند. یکروز قبل از بازی با شاهین از بازیکنان ما تست گرفتند و گفتند 12 نفر مثبت شده‌اند. همان روز مجید جلالی سر تمرین گفت این افراد مثبت شده‌اند. 7-8 نفر اعضای کادر بودند و 4 بازیکن که دو نفر از آن‌ها اصلا در تهران مانده بودند. آن‌هایی که مثبت بودند از تیم جدا شدند و به قرنطینه رفتند. 

وی ادامه داد: بعد به ما اعلام کردند این تعداد 25 درصد کل تیم نمی‌شود و شب قبل از بازی هم گفتند فردا بازی برگزار می‌شود. کجای این کار بی‌شخصیتی و کار کثیف است؟ ما کار انسانی کردیم که این مساله را اعلام کردیم چون نمی‌خواستیم برای سه امتیاز با جان انسان‌ها بازی شود. خانم هراتیان گفت شما کار جوانمردانه‌ای کردید و خیلی ساده‌ هستید. ما باید طبق پروتکل هر 10 روز یک بار تست بدهیم اما تست آخر ما با تست قبلی فقط 5 روز فاصله داشت چون یک بازیکن در تمرین دچار مشکل شد و اعضای تیم گفتند دوباره از همه تست بگیرید. هیچ باشگاهی شب قبل از بازی این کار را نمی‌کند. جان انسان‌ها برایمان از امتیاز خیلی مهمتر است و اصلا به دنبال پنهان کاری و دغل نیستیم.

ابراهیمی درمورد استعفا و برگشت مجید جلالی و همچنین مطرح شدن برخی از اسامی برای هدایت گل‌گهر گفت:‌ مجید جلالی بعد از بازی با پیکان استعفا داد ولی هیات مدیره قبول نکرد. برخی رسانه‌ها به دنبال این موقعیت‌ها هستند تا بگویند این می‌رود و آن می‌آید. جلالی فقط یک شب با تیم نبود. ما در استراحت بودیم و در تمرین بعدی کنار تیم آمد. تیم و باشگاه ما ثبات خوبی دارد. باشگاه گل‌گهر هم زیرساخت خوبی دارد و هم مدیریت قوی و چون پول دارد همه دوست دارند به اینجا بیایند.

وی ادامه داد: گوشی مدیرعامل و سرپرست تیم را سوزاندند و حتی به گوشی ما بازیکنان هم زنگ زدند و گفتند فلان مربی را بیاورید! من خودم فکر نمی‌کردم جلالی استعفا بدهد. چون ما در بازی‌ها با بدشانسی می‌باختیم و دلیل باخت‌مان فنی و فیزیکی نبود. مجید جلالی در واقع به تیم شوک داد. رفت و برگشت زد و تیم از شرایط بد خارج شد.

ابراهیمی در مورد بازی این هفته گل‌گهر مقابل ماشین‌سازی گفت: من بازی قبلی این تیم را دیدم. ماشین‌سازی تیم خوب و باشخصیتی است و در زمین خودش خوب بازی می‌کند اما شرایط ما به گونه‌ای است که باید ببریم. در واقع محکوم به برد هستیم. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم باید تمام بازی‌های باقی مانده را ببریم که ان شاالله یکی از آن‌ها بازی مقابل ماشین‌‌سازی باشد.