دلخوری شدید اوساگونا از مدیران پرسپولیس

در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره بازگشت کریستین اوساگونا به ایران برای حضور در تمرینات پرسپولیس منتشر شده اما زمان سفر وی به ایران تاکنون به شکل قطعی اعلام نشده بود.

اخبار ورزشی- پس از کاهش محدودیت های پروازی نیجریه به دلیل بهبود شرایط کرونا در این کشور، زمینه بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران هم فراهم شد با این وجود به نظر می رسد اوساگونا در راه این سفر با مشکلات زیادی مواجه شده است‌.

باشگاه پرسپولیس برای پنج شنبه هفته گذشته یک بلیت رزور برای وی فرستاده تا  اوساگونا یک شنبه(امروز) از لاگوس نیجریه به امارات سفر کند و پس از انجام امور ترانزیت ساعت ۱۰ صبح فردا به ایران بیاید. برهمین اساس اوساگونا فاصله هشت ساعته محل اقامت خود تا لاگوس را برای انجام شدن این پرواز طی می کند.

با این وجود امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس به مدیربرنامه های اوساگونا اعلام کرده اند بلیت این پرواز تاکنون نهایی نشده و سفری که قرار بوده وی را به امارات بیاورد، جای خالی نداشته است‌!

جالب این است مدیران پرسپولیس امروز به این فکر افتاده اند که اوساگونا و مدیربرنامه اش را از این موضوع مطلع کنند تا او مجبور نشود این فاصله طولانی را از محل اقامت خود تا لاگوس بیاید.

این ناهماهنگی به هر دلیلی باشد با دلخوری فراوان اوساگونا همراه شده است. 

البته طبق اعلام مدیر برنامه‌های مهاجم نیجریه‌ای باشگاه پرسپولیس به وی قول داده فردا بحث تهیه بلیت برای بازگشت او به ایران را جدی تر پیگیری کند تا در صورت امکان وی تا ۲،۳ روز دیگر وارد کشورمان شود.