اعتراف بزرگ «وریا غفوری»!

با وجود تمام اتفاقات تلخی که پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان رخ داده، هنوز هم افرادی هستند که این بیماری را آن‌طور که باید، جدی نمی‌گیرند! افرادی که متأسفانه گاهی اوقات بابت همین مسئله تاوان سنگینی نیز پرداخته‌اند.

اخبار ورزشی - در همین راستا ولی چهره‌هایی نیز وجود دارند که صادقانه پیرامون این مسئله صحبت کرده و ضمن اذعان به روش نادرست گذشته، علاوه بر اینکه خودشان راهکار‌های علمی را به طور دقیق رعایت می‌کنند، مردم را نیز به گوش کردن دستورات پزشکی فرا می‌خوانند. یکی از این نفرات، وریا غفوری است. کاپیتان استقلال که چندی قبل به کرونا مبتلا شده و دوران قرنطینه خانگی را سپری کرد.

غفوری جمعه‌شب پیش از پرواز به سوی تهران، در فرودگاه آبادان با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک و عمل کردن به توصیه‌های پزشکی اهمیت فوق العاده زیادی دارد، خطاب به افرادی که اطرافش ایستاده بودند، می‌گفت‌: صادقانه بگویم، من قبلاً به استفاده از ماسک اعتقادی نداشتم و تا قبل از بیماری خودم، این ذهنیت برایم وجود داشت و ماسک نمی‌زدم ولی پس از اینکه مبتلا شدم، فهمیدم استفاده از ماسک چقدر مهم است.

الان دوباره متوجه شدم سلامتی چه نعمت بزرگی است و به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد. اگر پزشکان تأکید دارند برای سلامتی خودمان و سایر اعضای جامعه از ماسک استفاده کرده و دستورات ویژه پزشکی را رعایت کنیم، حتماً باید به حرف آن‌ها گوش کرد و مراقبت‌های لازم را انجام داد تا جامعه از این مشکل خلاص شود.