نامه عجیب فدراسیون فوتبال به باشگاه پارس جنوبی+سند

دیدار معوقه پارس جنوبی جم و استقلال درحالی از سوی سازمان لیگ اعلام برنامه شد که حالا با ارسال نامه محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال این پرونده پرحرف و حدیث وارد فاز تازه شده است.

اخبار ورزشی- درحالی که طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ دیدار معوقه پارس جنوبی و استقلال قرار است دوشنبه هفته آینده ششم مردادماه برگزار شود دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به تاریخ  ۲۹ تیرماه به باشگاه پارس جنوبی فرصت یک هفته‌ای داده تا ضمن پرداخت هزینه دادرسی مستندات تجدید نظرخواهی دراین خصوص را اعلام دارد.

این نامه درحالی به باشگاه پارس جنوبی ارسال شده که مدت یک هفته فرصت دارند ضمن پرداخت هزینه تجدیدنظرخواهی مستندات شان را درقالب لایحه دفاعیه به کمیته انضباطی تحویل دهند.

سهیل مهدی پیش از این اعلام کرده بود درصورت اعلام رای کمیته استیناف این دیدار از جدول بازی‌ها خارج خواهد شد.این در شرایطی است که آخرین روز مهلت باشگاه پارس جنوبی رو پنجم مرداد یعنی یک روز قبل از دیدار با استقلال است و نکته جالب اینجاست که درآن تاریخ تیم استقلال در جم اسکان پیدا کرده و  آماده مسابقه است و با این شرایط به نظر حکم استیناف تحت تاثیر زمان برگزاری این مسابقه است.

حال باید دید رای این پرونده پرحرف و حدیث در بوته عدالت کمیته انضباطی و استیناف به کجا می‌رسد.