جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس با حضور تماشاگران؟

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران در حالی برگزار خواهد شد که در صورت نتیجه تساوی در بازی تیم های فولاد، استقلال و تراکتور پرسپولیس پیش از انجام بازی با نفت مسجدسلیمان قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

مذاکره پرسپولیس برای جشن قهرمانی

از این رو باشگاه پرسپولیس مذاکره با سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی را آغاز کرده است. از چهل  سال پیش که سرخ ها قهرمانی را زودتر از موعد مسجل کردند، سازمان لیگ تصمیم گرفت که جام را یک هفته پس از قطعی کردن قهرمانی و در صورت تمایل تیم قهرمان، به آن ها اهدا کند و حالا سرخ ها در انتظار تکرار این قانون هستند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس سفارش پیراهن قهرمانی داد/ جشن قهرمانی با حضور تماشاگران؟

سوپرایز جشن قهرمانی پرسپولیس از زبان رادوشویچ


پرسپولیس در دو بازی آینده میهمان نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران خواهد بود و در هفته بیست و هفتم در آزادی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. موضوعی که سبب شده تا سرخ ها امیدوار به کسب جام قهرمانی در هفته بیست و هفتم شوند.

پرسپولیس کی جشن قهرمانی می گیرد؟

در ابتدا سازمان لیگ تصور می‌کرد که ماجرای قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت و باتوجه به آغاز ماه محرم امکان برگزاری آن وجود نخواهد داشت. اما حالا باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که جشن قهرمانی در صورت کسب نتایج لازم، در هفته بیست و هفتم برگزار شود. سازمان لیگ البته در صورتی با این درخواست موافقت خواهد کرد که زمینه ساخت سکوی قهرمانی فراهم شود.

پرسپولیسی ها همچنین سفارش پیراهن قهرمانی را هم از شرکت آلمانی ال اشپورت داده اند و امیدوارند تا در غیبت هواداران خود دستکم تصاویر دلپذیری را پوکر قهرمانی برایشان فراهم کنند.